![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 14 maart 2008 Locatie: belgium Leeftijd: 26
|
Henk dit is héél proper en mooi werk. Die 700 zal een top heli worden. Zou zeggen keep up the good work en ik hoop dat ik hem eens vliegend zie. Greetsz
__________________ Beter 10 heli's in de lucht dan 1 in je hand!! |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: lendelede bij kortrijk
| we kunnen een nieuwe bloc maken met dezelfde deans om de batterijen te koppelen en met 6mm goudkontacten de esc aansluiten. Ik heb er een paar besteld bij rcmarcet samen met een tacho. Ze hebben er zelfs van 8mm deze kunnen 200A aan maar dat zijn vermogens die wij niet nodig hebben hé. dus 6mm zal wel volstaan.
__________________ met passen en meten word veel tijd versleten, maar wie het niet doet werkt niet goed!! |
| | |
| | #78 (permalink) |
|
ik heb deze toerenteller gekocht Remote*Tachometer*-*Set*Up*Tools en heb hem dit weekend getest. Dit ding werkt prachtig, je kan de toeren meten tijdens het hoveren. Hiermee zal het wel lukken om de governor in te stellen. Ik hoop volgend weekend.(nog aan het wachten achter enkele stukjes) Laatst gewijzigd door helidried; 9 februari 2010 om 06:26 |
| | |
| | #79 (permalink) |
|
ik ben nu 2 weken aan het wachten achter een bestellnig van fast lad en ben er nu achtergekomen dat mijn paket al die tijd op het postkantoor ligt op zo'n 2 km van mijn huis. De postbode had vergeten een briefje achter te laten. Maandag kan ik weer verder bouwen hoop ik, als ze het nog niet terug gestuurd hebben.
__________________ met passen en meten word veel tijd versleten, maar wie het niet doet werkt niet goed!! |
| | |
| | #80 (permalink) |
| Lid sinds: 28 november 2005 Locatie: Prov Antwerpen, België (KMC Meerhout) Leeftijd: 40
| Heli-chris heeft nu ook die lipo-schuif overgenomen, nu zelfs met ingebouwde anti spark connectoren.
__________________ New RJX90EP Video 23/06/2010 |
| | |
| | #81 (permalink) |
|
amai dit is netjes. de manier van montage van de staartservo ziet er ook netjes uit, eens bekijken of ik in mijn geval hier iets mee kan doen. Schiterende afbeelding trouwens!!
| | |
| | #82 (permalink) |
|
ik heb mijn ontvanger achteraan aan de staart geplaatst samen met de gyro. Voor de kabeltjes van de voorste servo's heb ik een U-profiel gefreesd uit plexi. enkele foto's. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ met passen en meten word veel tijd versleten, maar wie het niet doet werkt niet goed!! Laatst gewijzigd door helidried; 13 februari 2010 om 19:34 |
| | |
| | #84 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 28
|
Lijkt erop alsof de spartan niet haaks zit? Verder zitten je RX kabeltjes erg dicht op het carbon! ( fasst?) Tis wel een dikke ombouw geworden zeg p.s extra kabeltje van de jive naar RX kan ook geen kwaad op een 90 size
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! Laatst gewijzigd door barrrrtt; 14 februari 2010 om 17:14 |
| | |
| | #85 (permalink) |
|
bedankt barrrt, de gyro zat inderdaad een tikje scheef maar dit was al recht gezet warom het extra kabeltje??
| | |
| | #86 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 28
|
Extra kabeltje is voor de BEC. Met 2 kabeltjes is de BEC optimaal. Weet het niet meer zeker maar met 1 kabeltje lagen de waardes wat lager. Je gebruikt nog een RX(buffer)pack? Zo niet, dan altijd 2 kabeltjes vanuit de Jive naar de RX op dit formaat heli's.
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #87 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2004 Locatie: Velden (Nederland) Leeftijd: 23
|
zeker een aanrader om het 2e bec kabeltje te gebruiken, kijk maar eens naar dit topic. Jive ESC 1 vs 2 cables - HeliFreak groeten remie
__________________ | Logo 6003D | blade mcpx | shockflyer yak 55 | Wow hotliner | Mpx Funjet | |
| | |
| | #88 (permalink) |
|
ok barrrt en remie jullie hebben me overtuigd. bedankt voor dit vakkundig advies. vlug een kabeltje bestellen.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |