![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #121 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: lendelede bij kortrijk
|
ik ben nu aan mijn tweede jive 120 toe en deze is terug niet goed. Guy heeft hem al in een andere heli gemonteerd en het zelfde probleem motor wil niet opstarten in softstart. Hij staat daar wat te schudden en lawaai te maken maar draaien doet hij niet. Dan maar weer de 80 erin gestopt en alles weer in orde. Wat is het toch met die 120???
__________________ met passen en meten word veel tijd versleten, maar wie het niet doet werkt niet goed!! |
| | |
| | #122 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2005 Locatie: Uithuizermeeden Leeftijd: 43
|
Welke motor gebruik je Gaat het om een nieuwe regelaar of heb je die terug van kontronik gekregen als vervanger voor de eerste ? Anders gewoon weer terug sturen . Jan
__________________ T14MZ 2.4Ghz / Vario Acrobat 23 cc benzine / JR airskipper OS 50 hyper / Revolution E-CF 12 S Kontronik Pyro Jive 80 HV ****** Vliegen is een hobby,heb je hobby lief ****** |
| | |
| | #123 (permalink) |
|
juist bericht gehad dat we eens moeten de ksa mode instellen. moet nog eens nagaan wat dit juist doet.
__________________ met passen en meten word veel tijd versleten, maar wie het niet doet werkt niet goed!! |
| | |
| | #124 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Gewetensvraagje aan de ombouwers. Hoeveel heeft het jullie nu gekost om de TREX700 om te bouwen? - Ombouw kit - Tandwielen - Motor - geen electronica meegenomen. Ik vraag me namelijk af hoever de ombouwprijs van een nieuwe 700E af zit.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #128 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
OK, da's de cheapo kit. En hoe bevalt hij? Is het goed genoeg of issie moah....
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #130 (permalink) |
|
4035 400kv 19T originele tandwielen nog nooit gestript eigen ombouwkit waarvan foto's eerder op dit bouwverslag.De heli doet het prima.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |