![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 55
|
Hallo Nick, Er stond inderdaad een behoorlijk windje vanaf de zijkant en met die grote staartvinnen op de Hughes heb je daar veel meer last van als met de Acrobatic met z'n opengewerkte staartvin. Ik heb je bericht gelezen en het is mij wat duidelijker geworden. Mijn plan is om de BO105 eerst op te bouwen met de tweeblad kop, die spulletjes heb ik reeds, als daarna alles goed loopt en de motor is goed afgesteld wil ik naar een vierblad. Ik zal dan nog wel een keer bij je aankloppen met wat vragen over de HC3. Bedankt voor de uitleg Nick. Gr. Ruud. |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2009 Locatie: NL-Halsteren Leeftijd: 43
|
Vliegt toch veel stabieler met wind he, zo'n grote.
__________________ RC Helivlieger sinds 1985. PoweRotoR heli E-kit ontwikkelaar. HK250FBL, HK500FBL, Heim Star-Ranger '89, Kavan Jet-Ranger '75, Alouette III, Hughes 500E, Schluter Heli-Baby '76 |
| | |
| | #78 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 55
| Citaat:
Maar bijvoorbeeld dwars op de wind landen gaat bijna niet, echt een windvanger de romp is net een skipy bal. -Ruud- | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |