![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 12 augustus 2003 Locatie: Steenwijk NL Leeftijd: 47
|
Is jou keuze, en daar is niets mis mee.. De upgrades die je gaat doen zijn allemaal cosmetisch. IK weet niet waar je vandaan komt maar 28 maart hebben we weer een indoor en zou je het verschil kunnen voelen.. Verder veel plezier met de upgrades.. Benno
__________________ Firebird, Zap, Speedboot, King2, GL450Ct, CX500SE, DF52, Swift 2, CX250, Mini swift, T-rex 450 FBL vermomd als airwolf, T-rex 700E F3C, A5 waterplane (coming sooooon) |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2010 Locatie: Benschop Leeftijd: 18
|
ik kom uit benschop (boeren gehucht :P) zuidwesten van provincie utrecht. Me head/tail is vandaag binnen gekomen (waarschijnlijk al bijna 6uur in de schuur gestaan, zonder dat TNT even een briefje door de deur heeft gedaan... |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2008 Locatie: westendorp Leeftijd: 17
| Hier heb je voor 32,49 dollar +verzendkosten (dat is 23.97 euro) al een upgrade setje, ![]() mvg, Jaimy Edit; Zag net pas dat je al wat had besteld :O
__________________ HBFP - V-Max helitje - HK-450 V2 - Tigermothje 70cm - micro super jet en depron extra 300 in aanbouw Laatst gewijzigd door jaimygo; 9 maart 2010 om 20:00 |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2010 Locatie: Benschop Leeftijd: 18
|
ja, is net binnen Gaat ik morgenmiddag erop zetten denk ik Nog even een vraagje, ik heb nu de "hyperion nogwat" (compu lader) en 2 lipo's (http://www.hobbymaniac.com/winkel/3s...l?cPath=90_124) specs van lipo: Cell Count: 3S - 11.1v Capacity: 2200mAh Constant Discharge: 20C Peak Discharge (10sec): 30C Pack Weight: 180g Pack Size: 103 x 33 x 24mm Wat moet ik dan allemaal instellen op de lader, ik wel load/discharge/balance, maar niet "balanced load" ofzo (BTW:http://www.hobbymaniac.com/winkel/hy...l?cPath=93_184 (de lader)) Hij is nu op 11.8v, Hij wisselt tussen "bal/cha" Dan is hij klaar tog? Laatst gewijzigd door aadje93; 9 maart 2010 om 20:26 |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
We zeggen ook wel eens RTFM!!, op blz 3 Bij deze http://media.hyperion.hk/dn/eos/EOS0...)-C-MAN-EN.pdf
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
ja kan wel en nee niet doen.. Er zijn zelfs fabrikanten die een hogere laadstroom in hun specs zetten.. Eigenlijk moet je blij zijn met de laad uurtje.. sneller laden is altijd mogelijk maar verkort ook altijd de levensduur en ook de hoeveelheid lading is dan minder.. Dus je stop er minder in.. In praktijk wil ik op het veld wel eens even een accu snel wat lading geven voor nog een vluchtje maar thuis altijd gewoon met max. 1C laden... Benno
__________________ Firebird, Zap, Speedboot, King2, GL450Ct, CX500SE, DF52, Swift 2, CX250, Mini swift, T-rex 450 FBL vermomd als airwolf, T-rex 700E F3C, A5 waterplane (coming sooooon) |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Lipo's gewoon lekker op 1c laden, isdie met 40 minuten vol, is snel zat, desnoods haal ej een paar extra accu's.. zelfde als plantjes, sta je op locatie, prak ik er lekker max aantal c's in wat de accu aankan, maar thuis gewoon 1c.. Bal/Chg houd in, Balance, Charge, dan is de accu nog NIET klaar.. dan isdie gewoon nog aan het laden, staat als het goed is ook op het schermpie van je lader, hoeveel mah die nog doet.. dat loopt af aan het eind.. RTFM! Ik zou toch echt je geld in je zak houden en een 450 kloon kopen.. heb net zelf mn copterx vliegend.. en dat is gewoon 1000 keer strakker als de sloppe belt.. wiebel maar eens aan de flybar in de lengterichting, dan snap je waarover ik praat
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
hoi.. Had je nog wat foto's beloofd van een belt-cp heli met DTS... ![]() ![]() ![]() Het resultaat over trof mijn verwachting.. Veel directer in de besturing... Alle aluminium upgrades zijn alleen maar cosmetisch.. ze doen niets aan de vlieg eigenschappen.. Benno
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |