![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Leeftijd: 40
|
Via een collega modelbouwer ben ik aan een tweede Bell 222 gekomen. Wilfred Brouwer heeft me deze 'zolderverblijver' cadeau gedaan, (waarvoor trouwens nogmaals mijn dank!!) en dit zal me toelaten om dit project verder te zetten. Op zich zal dit frame gebruikt worden voor onderdelen, hoewel't me zou toelaten om een tweede machine helemaal op te bouwen. De jaren op zolder hebben wel hun sporen nagelaten in de vorm van véél roest: ![]() Op zich is dit niet echt een probleem, vie Helioldi.de ben ik aan de tip gekomen om de onderdelen terug te "zwarten": voor: ![]() en na: zelfde voor de stangen: belangrijkste aanwinst is het originele landingsstel: Oppoetsen, nieuwe schroeven, en klaar! Strikt genomen moet ik enkel nog een uitlaat en rotorbladen te pakken krijgen, en alles inbouwen voor een eerste test... |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2006 Locatie: langs de A28 Leeftijd: 50
|
Leuk hoor, heli58 waar zit je nu ? Hoe staat het hiermee Wim?
__________________ | 700N-LE@BX | TDR@BX || Swift II | FJ HET RC 2W20@4S ||| TCP10 TM-8 ||| http://www.ziemij-kindercoaching.nl/ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |