![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2008 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 21
|
Dag allemaal, Vrijdag werd er een pakketje uit Deutschland für mich bezorgd... Jawel, mijn T-Rex 700E Helichris V2 Conversie kit Ik ga een klein bouwverslagje bijhouden. Setup word als volgt: - 700E Helichris conversie kit V2 - Radix 710 - Pyro 700-45 - Jive 80+ HV - 3 x 8717 - 8900G - AR7100 + Align GP750 (worden later vervangen door die nieuwe Spektrum ready VStabi) Accu's ben ik nog niet uit... Sowieso 12s1p en ook 5000 mAh, voor als ik een halfuur auto's wil oefenen, maar ik ben ook nog op zoek naar een lichtgewicht accu pakket met tussen de 3000 en 4000 mAh, voor het echte ragwerk. Tips over de accu's zijn welkom, heb ook nog geen idee welk merk. Groeten, Tim de Boer Resolutie foto's aangepast: Laatst gewijzigd door Tim_de_Boer; 1 december 2010 om 09:30 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2006 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 31
|
Mooi ontwerp, zitten wat functies in van mijn eigen Mopilot Erg inventief accu-wisselsysteem, ziet er praktisch uit! Ben je nieuw met heli's? Lijkt me niet gezien je aanschaf? Wat betreft LiPo's kijk eens bij StefansLipoShop.de voor ieder budget hebben ze packs. Erg goed en zeer hoge spannings afgifte bij zware belasting! Echter kun je niet echt de plank mis slaan. Vrijwel elk LiPo pakket lever tegenwoordig vrij goede prestaties. Zippy's van Hobbycity doen het ook erg goed alleen lange verzend tijd en de douane zit er tussen. Dat heb je bij SLS niet dus lekker snel in huis. Nou succes er mee en kom eens langs bij een Dutch 3D wedstrijd, maken we een persoonlijk kennis! Greetz, Michiel
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Nee, Michiel ik ben niet helemaal nieuw met heli's. Ik vlieg vanaf mn zestiende, dus ong. drie jaar nu. Laatste anderhalf jaar wat 3D. (YouTube - Kanaal van timdeboer3890 , staan wat filmpjes) Ik ga even kijken op StefansLipoShop.de wat daar wordt aangeboden. Ik ga ook graag in op je aanbod om bij een Dutch 3D wedstrijd te komen kijken. Bedankt tot zover en groeten, Tim de Boer | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juni 2009 Locatie: EHTX Leeftijd: 34
|
Hoi Tim, Ik heb me geabonneerd op je bouwtopic van dit prachtige monster in wording! Hoop t spul vrijdag even irl te zien, als dat nog schikt. Ik bel je nog! Patriek
__________________ Surely you can't be serious?! -- I AM serious. And don't call me Shirley! |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Zo, even de kit uitgestald. Morgen eerst even fatsoenlijke loctite halen, want een bijna opgedroogd tube'tje is een te groot risico op zo'n investering ![]() Tim Laatst gewijzigd door Tim_de_Boer; 30 november 2010 om 23:19 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ja druk druk druk met school. We moeten "ff" een vlucht van Schiphol naar Los Angeles plannen met een 777, maar goed dat terzijde Progress so far: Kop inmiddels bijna af (met paddles De frames komen wel in het verslag natuurlijk. In de meivakantie ga ik hem in een keer afbouwen denk ik! Groeten, Tim |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
het is al een tijdje stil hier, is het monster al tot leven gekomen ... ? Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Update: 115 mm Edge Premium CF tail blades accu's gesoldeerd... Nieuwe Blueline Vstabi (maar eerst nog ff FB...) Motor en regelaar moeten nog gemonteerd worden... Laatst gewijzigd door Tim_de_Boer; 1 december 2010 om 09:18 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
SOOOoooo JIJ hebt geduld !!! In Maart gestart en nu pas klaar. En was het alles waard?
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Dat accu systeem is echt zwaaaaaar gaaf! Veel plezier ermee, en nu snel maidenen!
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Ja, alles op z'n tijd hè... En z'n financiën ook niet... Maar de maiden komt nog, motor gaat eerst nog terug naar Kontronik voor een Long Shaft. Dan nog een counterbearing van heli-chris.de. En ik wacht nu al meer dan een week op een bestelling van Fast Lad, waar onder andere een Y-kabeltje in zit voor de backup pack voor de Jive!! Ik loop nu ook fulltime stage bij CHC Helicopters in Den Helder, dus tijd is sowieso schaars nu... Maar ik houd jullie op de hoogte! Tim |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |