![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
|
Hmmm.. het lijkt erop alsof ze de 6x en de 7x bij hobbyking zomaar doorelkaar heen gebruiken.. De corona ontvangers werken in iedergeval met de 6x maar of ze ook met de 7x compatible zijn heb ik niet kunnen vinden.. Het is in iedergeval wel iets om op te letten als je voor het eerst opstart..de tip van dat schakelaartje lijkt me zowiezo geen slechte. Verder moet de zender/ontvanger het denk ik wel doen met de heli.. Ik durfde het zelf niet aan met de HK-T6 die ik heb liggen .. daar moet je namelijk via de PC alle settings in de zender krijgen.. Maarten | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2010 Leeftijd: 34
|
De instellingen via pc doen vond ik ook een beetje moeilijk. Je moet eigenlijk direct je instellingen kunnen veranderen. Ik hoop alleen dat je op die HK-7X veel kunt instellen. Want waarschijnlijk zal deze zender beperkter zijn dan de Spektrum DX6i. Kleine update trouwens: ik heb vanmorgen gezien dat de 2e bestelling is vertrokken uit het magazijn van HK. |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 januari 2010 Locatie: Friesland Leeftijd: 32
| Citaat:
Zelf heb ik de kds-6x gekocht voor m'n esky king en hk450. Die zender heeft voor mij eerst genoeg mogelijkheden behalve timer (die wel op de 7 zit) en expo. | |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Kleine tegenslag: één van de twee grotere bestellingen heeft serieuze vertraging opgelopen. Volgens Hobby King is het pakje verstuurd op 10/05. Helaas tot op vandaag nog altijd geen tracking info! En dit terwijl het andere pakje de dag ervoor is verstuurd (op 09/05 dus) en reeds in België is toegekomen. Als dit maar goed afloopt. Na 5 dagen zonder tracking info zijn er volgens mij twee mogelijkheden. Ofwel is het pakje zoek geraakt in Hong Kong en is het daardoor nog niet gescand. Ofwel is er iets mis gegaan met de scanning (niet gescand of vertraging) en is toch al op weg naar België. En nu maar duimen dat alles goed komt!!! Ander zit ik met een probleem... |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
M'n pakketjes zijn verstuurd via Air Parcel. De vorige 2 waren telkens traceerbaar. Dit is het eerste pakketje waarvan de tracking niet gekend is. Ik vertrouw het niet echt. Het is volgens mij verloren gegaan, hopelijk slechts tijdelijk! |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
Ik kreeg vrijdag in ieder geval een paketje dat via airparcel was verstuurd zonder tracking code (dat was slechts 1 servo). Verder heb ik een bestelling staan met een tracking code die begint met een C.. deze is niet bekent bij Honkong post.. deze is dan ook niet "registered" verstuurd dus dat zou het best eens kunnen verklaren. Maarten | ||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Hehe, Leuk, dat mensen dit toch nog proberen Klein tippie: Bestel een stuk of 6 van die accus.. wil je je accus een beetje heelhouden, vlieg je maximaal 8 minuten ongeveer.. red je dus 24 minuten vliegen mee.. is aan de korte kant voor een ''vliegdag'', zoveel kosten ze ook weer niet...
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2009 Locatie: Alphen a/d Rijn Leeftijd: 35
|
Hallo, Leuk dat je het ook probeerd... ik ben een tijdje terug ook begonnen en heb toch de nodige problemen... maar er is hoop aan de horizon! Ga je ook de HK zender gebruiken? Ik gebruik andere software voor het instellen, namelijk de Turborix.. als je vragen hebt moet je maar even zeggen, ik heb het redelijk door denk ik nu... kijk hier voor wat foto's.... |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
UPDATE: Na een mail gestuurd te hebben naar de Hong Kong Postal Office, is er vandaag plots tracking informatie voor het pakje. En dit na 7 dagen. Bij Hobby King geven ze aan dat het maximaal 42 uren duurt voor er tracking informatie beschikbaar is, vandaar mijn bezorgdheid. Maar dat is dus nergens meer voor nodig. @ Anko: Ik moet nog één kleine bestelling plaatsen, misschien koop ik wel nog een paar LiPo's extra! Waarom zouden mensen niet meer proberen zo'n HK450 te bouwen? Leuke heli toch? Vooral de GT versie waar de onderdelen toch net iets beter zijn dan bij de standaard uitvoering. @ rcdaan: Wat zijn jouw ervaringen met de HK zender? Ik ga wel de HK-7X hebben, daar kun je alles instellen via de zender zelf. Wat gebruik jij? De 6-kanaals? |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2009 Locatie: Alphen a/d Rijn Leeftijd: 35
|
Ja, ik heb de 6 kanaals HK zender voor 33 dollar. Ervaring met vliegen heb ik nog niet... ben ook maar een newbie Maar ik kan wel alles instellen via de computer. Op de pagina van HK zie je de T6config software maar die werkt niet goed bij mij. Daarom maak ik gebruik van de Turborix software, zelfde zender enkel ander plakkertje er op. Het enigste is dat normal mode en idle up omgedraaid zijn in de software, vandaar dat ik het niet begreep maar nadat ik het geintje doorhad staat nu alles goed ingesteld. Dit is trouwens de lijst met wat ik toen heb besteld... HXT900 HXT900 9g / 1.6kg / .12sec Micro S 4 GT-V-ANA GT-Power Voltage Analyzer 3 in 1 2 1 HKing-3S Hobby King Battery Monitor 3S 1 TR_S40A TURNIGY Sentry 40amp Speed Control 1 FS-L001 Hobby King 2.4Ghz 6Ch Tx USB Cable 1 TGY-3 Turnigy 2S 3S Balance Charger. Dir 1 GR302-AD Turnigy Head Lock & Standard Gyro 1 Z22003S-25 ZIPPY Flightmax 2200mAh 3S1P 25C 1 T2836-3700 Turnigy 2836 Brushless 450-Size He 1 F050 Part # F050 1 Reserved en de heli zelf.... HK450V2 HK450 CCPM 3D Helicopter Kit Ik had dus wel een kromme main rotor shaft en een kromme rotor blad. De shaft is inmiddels vervangen door een originele trex en ik ga deze week nog nieuwe rotor bladen bestellen. Dan hoop ik toch wat verder te komen.... maar ik ga eerst het vliegen oefenen met m'n nieuwe Walkera Ufly Laatst gewijzigd door rcdaan; 18 mei 2010 om 01:33 |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Ik heb m'n bestelling vanop pagina 1 wat aangepast. Een aantal dingen die nog niet op voorraad waren (en dus ook niet besteld waren) heb ik vervangen door items die wel op voorraad waren. Voorlopig wacht ik op bestelling 2, bestelling 3, bestelling 4 en bestelling 5. Dit moet ik nog bestellen: Turnigy Hex Driver set 4 in 1 1.5~ 3.0 Turnigy Flat & Phillip Driver set 4 in 1 TURNIGY 4 in 1 Torx Driver 1.4~ 2.7 Curved ball link pliers 5mm Eigenlijk minder van belang, ik kan me reeds behelpen. Maar het zou toch handig zijn. Laatst gewijzigd door streetbiker1977; 18 mei 2010 om 10:45 |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
De torx draaiers waren niet nodig geweest.. maargoed, t komt allemaal wel op zn plaats... nu hopen dat het vliegen ook zo goed gaat!
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |