![]() |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
|
als je het draaitje van af het begin ff door spit staat de spullen die ik besteld heb er in met fot`s er bij . de staart servo gaat er uit en komt een ander voor in de plaats. ik heb nog niet veel kunnen testen en ben er ook nog niet uit of ik met deze motor blijf vliegen puur omdat ik met de tand wielen niet lekker uit kom maar dat moet eerst nog getest worden als ik de staart servo binnen heb.(Savöx SH-1290MG - Digitale servo 5.0kg en 0.048 sec/60°)
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2007 Locatie: Sliedrecht Leeftijd: 33
|
Heb je ondertussen al wat vluchten gemaakt met deze swash servo's? Ben benieuwd naar de kwaliteit van deze servo's.
__________________ Floaterjet, Bixler, Voyager, T-REX 600ESP BeastX, T-REX 600ESP BO-105 Politie, T-REX 500ESP lifeliner 3, KDS450 Hughes500 @ SPEKTRUM DX8 RED EAGLES Dordrecht |
| | |
| | #48 (permalink) |
|
nee sorry geen tijd. na ja geen tijd cnc ging ff voor zeg maar wie weet binnenkort testen.
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| | #50 (permalink) |
|
nee sorry ik ben er nog niet aan toe gekomen en ben bang dat het er niet meer van komt. voor jaar maar weer een testen.
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2006
|
Toch stiekem weer aan t gluren geweest voor deze gt , ik ben opt volgende uit gekomen setup : esc: turnigy k-force 150a servo : turnigy mg-930 tail : bms 661mg+hs ?? gyro: motor : turnigy typhoon 600h 1100kv pinion : ebec : turnigy 5-7.5 a lipo : zippy flightmax 5000 30c 6s Ben nog druk aan t lezen en zoeken naar info enz enz .t verbeteren/aanraden van deze setup mag natuurlijk altijd mvg richard |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Pinion 17, Gyro, een align oid.. vooral 750/780's worden veeel aangeboden hier op t forum.. vaak voor een prikkie incl align staartservo.. Maare, Michel, t wordt nu toch wel eens tijd dat we samen het veld van Pegasus eens aan de tand gaan voelen met onze monstermachines
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #58 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
Als je 3d gaat vliegen heb je inderdaad wel behoefte aan een betere gyro, maar voor rondvliegen, inverted, en bv inverted backwards flight zou het goed moeten zijn.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |