![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
|
ik heb in totaal 2 min punten kunnen ontdekken vlaibar kooi zijn de stangen 0.5mm te kort op gelost door 2 ringen op maat te draaien en er tussen te plaatsen. en de staartblad houder was aan een kant 0,5mm tekort ook opgelost door er een ring tussen te plaatsen waar door de in bus wel goed aan trekt en niet het lager kompleet vast zet.
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
| Citaat:
Die draden in combinatie met 8s lipo (=grote spanningspieken) kunnen potentieel veel radioverstoring geven. Ik raad je aan om de heli zonder hoofd en staartbladen te laten draaien en de ontvangst te contoleren in verschillende posities, alvorens de lucht in te gaan. Beter voorkomen dan genezen... Succes met de heli, ben benieuwd of het toch nog wat is voor zo weinig geld. Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2009 Locatie: NL-Halsteren Leeftijd: 42
|
Leuke build, ook ik denk over zo'n apparaat na dus erg interessant. Ik vlieg al 100 jaar op 35MHz PCM en heb nog nooit problemen gehad.
__________________ RC Helivlieger sinds 1985. PoweRotoR heli E-kit ontwikkelaar. HK250SE, HK500CMT, Heim Star-Ranger Electric, Kavan Jet-Ranger Electric, Alouette III Electric, Hughes 500E electric |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
het zit niet erg mee de progger die ik besteld heb is na 9 dagen nog niet in huis en de helikopter staat dus nog aan de grond baal. de motor andersgeplaatst en de regelaar zo dat het mooi weg gewerkt is foto`s volgen nog. ![]() ![]() kabels lopen nu in het frame en de regelaar staat op rubbers tegen trilling. ![]() ik zit er over te denken om een nieuwe accu plaat te frezen met voet en wie weet ook een onderplaat.
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. Laatst gewijzigd door michel pet; 31 augustus 2010 om 19:45 |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
ik heb 2 ringen van o,5mm aan de buiten kant afgedraaid zodat ze gelijk zijn aan de assen en die aan beide kanten er tussen geplaatst en zit nu strak af en geen vervorming meer en loopt soepel.
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 40
|
2 ringen waartussen geplaatst als ik vragen mag?Om speling in de kop op te heffen?
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi Laatst gewijzigd door Vinnie-Pinnie; 1 september 2010 om 15:16 |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2009 Locatie: Venlo-Blerick Leeftijd: 29
|
Ik bedoelde eigenlijk hoe het zat met de lagers. Of er pijpjes met boven en onder ringetjes in zaten, zodat je alles fatsoenlijk kunt zastdraaien zoals het hoort. Bij al die andere HK's is dat namelijk niet zo. En dus moet je voor veilig gebruik de schroefjes in de kop vast plakken met loctite...vervelend alleen na een crash...veel extra werk. Gr Matthijs Laatst gewijzigd door matthijs knippenbergh; 2 september 2010 om 02:38 |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
de kop is voor de rest strak af niks op aan te merken . ik heb wel een andere kogellink op de 3 120 graden punten geplaatst een die iets langer is vond de stangen iets tekort. over de loc de helikopter is kompleet uit elkaar geweest en op nieuw en met loc geborgd.
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juli 2008 Locatie: sittard Leeftijd: 48
|
hoi michel ik heb de mijne gisteren ingevlogen hk600gt met rjx kop fbl-de beast-10s 4000 en de scorpion 4025-630 vliegt gewoon goed enige wat vernieuwt moet worden bij mij zijn hoofdas lagers en main en rotatie tandwielen ,die slingeren en het frame beetje schuren een rustige 4 vluchtjes gemaakt a 6 min tot nu toe mijn conclusie een leuke heli voor weinig geld gr hub |
| | |
| | #27 (permalink) |
|
kijk dat zij de berichten. ik kan me regelaar nog steeds niet proggen om dat de usb stik maar niet komt baal.
| | |
| | #29 (permalink) |
|
so waar de progger is binnen en de regelaar wordt geprogt. net ff de motor op getoerd maar wat gaat dat te keer zeg gewoon eng het is net een fluitende turbo. strak de instellingen nog een goed na lopen testen maar.
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Kom zondagavond maar naar pegasus, hoor je een 12S 600 naast de jouwe draaien, is nog veel enger! Nee serieus, wil m wel zien vliegen..
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |