![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2010 Locatie: Flevoland Leeftijd: 47
|
Opzoek, doppel kugelgelenk Tuningteile heli Naar 2 nieuw tuningteile, ik had er 2 van Vario type 87/12. Deze blijken verkeerd te zijn? dus opzoek naar de juiste soort. maat en soort. ![]() wie heeft nog een adres voor deze onderdelen.
__________________ RC ADB '85 - Helicopter: Hugnes 500 E. Glider:Arcus Sport, ASW 15, T10GC: Laatst gewijzigd door Soundfield; 13 september 2010 om 15:01 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
kijk maar even hier: Doppelkugelgelenke Graupner 4607.35 - Hobbydirekt Modellbau ze hebben nog veel heim spullen op voorraad. Steven. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
Andre, buiten het feit dat de maat anders is misschien, heb ik de ervaring dat ze mega snel slijten op de messing kogels van Graupner. Maar die van mij hadden ook al heel lang in een doos gelegen en daarvoor in een winkel gehangen. Ik heb ook het idee dat de witte linkjes van Vario harder worden na jaren in het daglicht. Mijn conclusie: Vario linkjes alleen in combinatie met Vario kogeltjes. Steven. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2010 Locatie: Flevoland Leeftijd: 47
|
Steven, daarin kan je nog wel is gelijk hebben, het is een ander soort plastic of dan wel nylon? De oude kogelarmpjes van Graupber/Heim zijn in dat opzicht buigzamer. dus gewoon plastic. ik denk dat ik 2 settjes bestel in DE.
__________________ RC ADB '85 - Helicopter: Hugnes 500 E. Glider:Arcus Sport, ASW 15, T10GC: |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2009 Locatie: NL-Halsteren Leeftijd: 43
|
Yep, mal is klaar, alleen kan de neus nog maar in ondoorzichtig epoxy/glasvezel geleverd worden in witte of zwarte gelcoat. ![]() ![]() Groeten, Marco.
__________________ RC Helivlieger sinds 1985. PoweRotoR heli E-kit ontwikkelaar. HK250FBL, HK500FBL, Heim Star-Ranger '89, Kavan Jet-Ranger '75, Alouette III, Hughes 500E, Schluter Heli-Baby '76 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |