![]() |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2005 Locatie: Hove (bij Antwerpen)
|
Vandaag toch 2 testvluchten kunnen doen, op een andere vliegclub Bij ons is de piste opnieuw aangelegd en nog maar net ingezaaid, dus vliegen gaat nu even niet. Gelukkig waren we bij de Condors in Brecht meer dan welkom en heb ik daar 2vluchten kunnen doen. De regelaar heeft geen krimp gegeven, en ik was echt niet voorzichtig met de pitch. De usb interface voor de microbeast is ook toegekomen, dus dat tail 'probleem' moet ik nu ook volledig kunnen oplossen vandaag was ik toch weer verbaasd over de power in dit ding, machtig gewoon Mvg Bavo
__________________ all day long I dream about planes and now also helicopters! |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Lid sinds: 9 februari 2008 Locatie: Belgie-Westerlo
|
Goed te horen dat het toch eindelijk de goede richting uitgaat! Je ondervinding met de KSA mode is ook goed om te weten aangezien ik nog iemand aan het helpen ben met dezelfde motor/esc combi. Best dus direct KSA mode programmeren dan. Je tail moet ook zeker goed komen, als je alle adviezen hier volgt. Post ook zeker nog eens een filmpje wanner je met volle vertrouwen kan vliegen.
__________________ Nic Bergen Watch out flies here I come... |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2005 Locatie: Hove (bij Antwerpen)
|
hier een filmpje van vorige week, iemand wilde zijn nieuwe gsm testen RJX 50 EP FBL - YouTube Hij vliegt steeds beter en beter, af en toe verander ik nog eens een parameter om te zien of het dan beter gaat, maar het is meestak te leuk om gewoon te vliegen dat ik ff vergeet om met parameters bezig te zijn De KSA modus lijkt me inderdaad de oplossing te zijn, motor is niet meer uitgevallen zelfs niet afgelopen zondag toen het toch echt wel drukkend warm was... Mvg Bavo
__________________ all day long I dream about planes and now also helicopters! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |