![]() |
| | #16 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Altijd leuk, al die onderdelen in zo'n klein apparaat... Even voor jouw idee, die 250 fbl in mijn onderschrift heb ik een half jaartje zonder stabilisatie gevlogen. Mijn 450 ook, en die 450 vloog nog best leuk zonder stabilisatie Fbl is namelijk niet hetzelfde als electronisch gestabiliseert Iedereen doet het, dus iedereen wil het... Alleen met stabilisatie vliegt het gewoon erg veel makkelijker, zeker met deze kleine krengen Nadeel van deze kleine dingen is dat als de heli vol zit, je meestal nog een paar onderdelen over hebt die erin moeten Maar voorlopig ziet het er erg goed uit, je houd het nog goed binnen het frame Al ideen waar je de estab neer gaat hangen?
__________________ |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Hoogerheide Leeftijd: 27
| Citaat:
Ik ga er een beastX controller onderhangen. Deze komt achter de ontvanger, het schuimpje hangt er al. Dit kan je op de foto goed zien denk ik. Overigens kan je op de eerdere foto's in dit topic zien dat er al een beastX onder hing, daar zal hij wederom komen. Ik ben enkel nog een klein beetje in twijfel om het project voort te zetten, aangezien ik misschien iets anders op het oog heb. Deze ep100, compleet met enorm veel spares zou dus misschien in de verkoop mogen.. Als er iemand interesse heeft, laat het maar weten...
__________________ Trex700G beastX l Trex550E BeastX l 14MZ 2.4ghz | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |