![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 maart 2011 Locatie: Haarlemmermeer Leeftijd: 46
|
Die canopies kosten gelukkig bijna niks.. Was niet van plan er een hele dure op te zetten. Bij de maiden gebruik ik dus de stock canopy of zo'n goedkope van een paar dollar. Thuis op de plank zet ik dan wel weer m'n favoriete canopy erop De Align carbon blades zijn best prijzig. Bij Hobby King verkopen ze goedkopere. Als ik dan toch de electronica ga bestellen kan ik net zo goed een paar setjes mee bestellen. Maar duur ga ik het allemaal niet maken voorlopig. Morgen heb ik e.e.a. aan upgrades binnen en zal ik gelijk alle schroeven langslopen. Ik heb blauwe locktite Heb wel vreselijk veel zin om hem nu af te bouwen hoor |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 maart 2011 Locatie: Haarlemmermeer Leeftijd: 46
|
Nog een vraagje trouwens.. Bij de aan te schaffen electronica staat 1 x Servo voor tail (HXT900 of de MG16). Wat is het voor en nadeel van de MG16? Of maakt het niet uit welke ik voor de tail gebruik?
|
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Zo, geknutseld. Mainframe vervangen. De vorige had een probleem. Moest alles dus weer even uit elkaar. Gelijk alles nagelopen en wat niet meer los hoeft gelocktite.. Paar upgrades uitgevoerd. Helaas passen de skidbars van Align er niet op.. De skids verder wel dus dat was even een kleine domper. Maar wellicht los ik dat nog op een andere manier op. De canopy is tijdelijk. Ik heb een andere onderweg die beter past bij de witte paddles, rotor en tailrotor.. |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
| Citaat:
Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << | |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
De MG16 is geen digitale?? Deze?? HobbyKing Online R/C Hobby Store : D-MG16 Metal Gear 2.9kg/.08sec/18.8g |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Dat is idd wel een digitale, de HXT 900 niet Tevens moet je ook op de snelheid van de servo letten, zeker bij zo'n kleine heli. De MG16 heeft een Speed van .08sec, lekker snel en dat heb je nodig voor de staart! Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2011 Locatie: Breda
|
Ziet er goed uit. Is de plaatsing van de electronica op een vaste plek gepositioneerd of is dat naar eigen inzicht erin bouwen? Met name dan de ontvanger, esc en gyro?
__________________ Blade -mCX -mSR -120SR -CX3 <-Spektrum DX6i Losi -Micro Desert Truck -Micro Rally Car |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 4 april 2011 Locatie: Friesland Leeftijd: 36
|
Weer veel geschreven voor de laatste keer dat ik heb gekeken Goed bezig hier Dit is wel even andere koek dan een FP heli Ben ook erg nieuwschierig hoe deze jou gaat bevallen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |