![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #167 (permalink) |
| Lid sinds: 26 mei 2005 Locatie: Woerden Leeftijd: 39
|
Er waren eerder al problemen met de ice regelaars. Die zijn nu (nog maar net) vervangen door de ice2. Heb je daarom een jive regelaar? Is dit niet hetzelfde 'probleem' als met de 3G toen die nu geleverd wordt 3GX? Inmiddels al wel gevlogen met de nieuwe heli? Ben erg benieuwd naar de bevindingen. Wil er zelf ook een kopen maar dan voor een schaal romp van funkey/century. |
| | |
| | #168 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 32
|
Ja heb al een aantal vluchten gemaakt.Ik heb idd de cc verkocht maar voor dat er spraken was van een recal.Ik heb op de 600 ook een jive en ben daar te spreken over. Verder geen problemen met de 3GX gehad.Er is nu een nieuwe update uit versie 1.2. Ik heb deze gister avond op de 3GX gezet en moet hem dus nog proberen. Met de beta van 1.2 vloog de heli al een stuk beter dus ben benieuwd wat de officiele versie brengt. Het is wel ff zoeken met de 3GX, deze heeft namelijk een behoorlijk uitgebreide reeks aan setup mogelijkheden.Het programmeren is een eitje maar het is even zoeken naar je eigen wens wat betrefd de setup instellingen en gains. groeten Peter
__________________ ALIGN Trex 600EFL Pro 3GX Jive 80HV/ALIGN Trex 700E V2 Beastx V3 PowerJive 120 HV/ TDR Mini vbar Helijive 120HV Pyro 700-52 WOH edition/Scorpion 4525Ultimate Futaba 8FG 14ch. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |