![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 mei 2010
| Citaat:
Ik heb goed geluisterd naar jouw "geluid"en ik heb echt goede hoop! Zeker omdat ik tot nu ook de gain op 25 had staan! Dat had alles te maken met het feit dat ik een complete ben met governermodes en met castle regelaars...
__________________ T-rex 600 EFL PRO 3gx combo / Blade 400 3d / E-sky belt cp / MCPX / MCX en een paar foamies | |
| | |
| | #62 (permalink) | |
| Citaat:
Yep, problem solved!!! wat een heli is t toch, echt als een huis..!
__________________ T-rex 600 EFL PRO 3gx combo / Blade 400 3d / E-sky belt cp / MCPX / MCX en een paar foamies | |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2007 Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
|
En op welk getal ben je uit gekomen?
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS MX-20HoTT 5.8GHz downlink / KK Quad (Saw) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl / www.kristalvideo.nl |
| | |
| | #64 (permalink) |
| staat nu op 15... hoor niets meer en merk geen verschil met vliegen dus ik ga eerst eens lekker rondvliegen en de heli verder leren kennen
__________________ T-rex 600 EFL PRO 3gx combo / Blade 400 3d / E-sky belt cp / MCPX / MCX en een paar foamies |
| | |
| | #65 (permalink) |
|
mooi, mooi. Nu nog even mijn regelaar terug......
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS MX-20HoTT 5.8GHz downlink / KK Quad (Saw) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl / www.kristalvideo.nl |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2011 Locatie: Oirsbeek, LI
|
Dag allen! Ben net bezig met het mechanisch in elkaar zetten van dit mooie exemplaar. Ik loop wel tegen enkele kleinigheden aan waar iemand misschien een oplossing voor heeft.. -Als ik de linkage ball in het buitenste gaatje van de elevator lever monteer (zoals beschreven)en uiteindelijk de linkage rod op de servo arm en elev. lever zet, loopt de ball link op de elev.lever tegen de onderkant van het bovenste lagerblok aan. Loopt niet vast maar de weerstand is duidelijk voelbaar. - De heckservo DS650 krijg ik niet door het frame vanwege de bedrading opzij, nog geen mm speling(ook niet schuin, tenzij ik achterplaat van de servo erafhaal) rest van de servo's gaan prima. |
| | |
| | #67 (permalink) |
|
Nou dat is raar de servo moet er egewoon doorheen kunnen, hebben we allemaal en ook het aanlopen is vreemd, we hebben nu ook al meerdere Pro's en nog niet deze problemen tegen aangelopen, je moet ook eerst je servo kabel er doorheen halen en dan je servo er schuin doorheen doen.
| | |
| | #68 (permalink) |
|
Volgens de motor gegevens moet deze motor op ergens tussen de 16-22KHz staan, is er al iemand die kan zeggen welke timing hij het beste vindt? (5-18 graden).
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |