![]() |
| | #17 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 26 december 2010 Locatie: Groningen Leeftijd: 24
|
Even ter info, er waren wat probleempjes hij werkt intussen mooi had wat dingen over het hoofd gezien. Hij vliegt nu heerlijk en ga dit weekend weer mooie vluchten maken. Het model kan echt mooie stabiele opnames maken! en blijft ook bij harde wind (5/6 bft) mooi rustig.
|
| | |
| | #18 (permalink) |
|
Hier maar weer even een update, dit toestel werkt intussen naar behoren, het was nog een hele worsteling om het goed werkend te krijgen maar het is het waard. Iedereen die er een wil bouwen met een dx6i of een dx8 kan ik aan de settings helpen om een leuke stabiele basis te hebben qua instellingen. Ik heb dit weekend voor het eerst FPV gevlogen met deze quad, hier onder zie je een paar fototjes van hoe hij er nu uit ziet. Helemaal vol gehangen aangezien er ook een immersionrc OSD met current sensor op zit, video zender en uiteraard een GoPro Hero2. Voor: ![]() Achter: ![]() Zij: ![]() Top: |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 september 2010 Locatie: 't Harde Leeftijd: 46
| Citaat:
Wat weegt die nu Stef met alles er op en aan? Ik heb voor die van mij een DJI naza gekocht want de gaui gu-ins krijg ik niet goed. mvg. Freddie
__________________ KDS 450/SV, Align T-Rex 550E FBL BeastX, Align T-Rex 450 Pro FBL BeastX, Spektrum DX8 | |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
een dslr zou ik hier idd niet onder hangen, daarvoor zou ik een octo nemen, als er dan een motor mocht uitvallen pleurt hij niet direct uit de lucht. Totaalgewicht zit op 950 gram met fpv en gopro. Helaas een crash gehad gisteren, hij lag er sneu bij maar heb hem snel kunnen oplappen.... Gister middag: ![]() Gister avond: ![]() |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |