![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
|
Grappig, kan interessant zijn voor de 2 stangetjes naar de swash. Vario heeft(of had) dit soort stangetjes(met aan beide einden tegengesteld draaiend draaieind) ook. Deze producten zijn gemaakt voor specifieke heli's. Allicht dat er een tussenzit dit in de buurt komt van de lengte die ik zou kunnen gebruiken. Grtz, Marc
__________________ *** If it can FLY it will CRASH *** | |
| | |
| | #47 (permalink) |
|
Jawel, alles zit erop, er is niets meer te schroeven Tijdelijk een CGY750 als staartgyro ingezet aangezien de GY701 gyro nog even op zich laat wachten ![]() DUS... Setup Brace yourself ![]() Mijn instel setup Nu alleen nog even de mechanische pitch ingeregeld en wat blijkt. Helemaal volgens het boekje en beide bladen exact gelijk Pitch midstick Pitch max. ![]() Morgen ga ik de electronica een mooi plaatsje geven en alle draden netjes wegwerken en nog even verzinnen hoe ik de ontvanger antennes ga monteren. Verder de passieve(is dat de correcte naam?) balans inregelen Ook post ik nog een foto met de neus erop(romp komt volgende week). Tja en dan is het wachten op de digitale schakelaar en de goudconnectoren om de accusets te maken(4 sets van 2 * 6S). Zal een lekker soldeeravondje worden
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
Zo te merken laten de goudcontacten op zich wachten ,........ nouja het is toch te koud om naar buiten te gaan..... Ik vind deze kap overigens een stuk mooier dan die van de brandstofversie! Groet Steven. |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Lid sinds: 17 april 2010 Locatie: BE Leeftijd: 27
|
Ik vind de kap persoonlijk niet zo mooi maar de techniek eronder is echt fantastisch. Wat een machtig toestel! Heb nog niet veel gehoord over die Sylphide tot voor deze bouwthread maar heb em alleszinds met veel plezier gevolgd
__________________ Compass Atom 550 BeastX | Gaui X2 BeastX | Compass Warp 360 PRE-ORDERED | Trex 500 | Blade mCPX | Spektrum DX8 |
| | |
| | #53 (permalink) |
|
Tja, goudcontacten zijn er en setje accu's en motoraansluitingen zijn gesoldeerd maar ik zit op dit moment in Spanje Ben pas eind van de maand Feb weer terug en tot dan toe moet ik het doen met een Hirobo Sceadu EX 50 Zodra ik terug ben maak ik het af en ik verwacht in de 1e helft van Maart de maiden. Groeten. Marc p.s. Kap is wel een stuk gestroomlijnder en zal bij wind in de "kont" minder lucht happen. De oorspronkelijke sylphide had echt een breeeeede body, breedgeschouderd zal ik maar zeggen
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |