![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
|
Tja, zo'n bloedmooie heli verdient een nette bouwdraad Begon allemaal met kerstmis (maar tot gisteren nix kunnen doen) Eerst een HELE GROTE DOOS Die na het uitpakken het volgende resultaat gaf: Wordt opgebouwd met Futaba (aangezien er ook een T18MZ in de doos zat Specs: Kontronik Pyro 700/45 Kontronik Helijive 120+ Futaba GY701 gyro met 256HV staartservo 255HV's op de kop F7008SB SBUS2 ontvanger Scott Gray 720mm bladen en als slagroom op de taart een mooie Dynamic Nex romp (moet nog komen) Nog wat foto's Naar aanleiding van het Gens Ace draadje ook 2 sets GensAce 6s5300 accu's besteld (naast de SLS'en) en eens zien hoe die meedraaien. Zal regelmatig updates posten Greetz Marc
__________________ *** If it can FLY it will CRASH *** | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Er is een bouwverslag gedeelte op t forum, vraag aan 1 van de mods of het draadje daar heen kan
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2010 Locatie: Wildervank Leeftijd: 17
|
Ziet er netjes en indrukwekkend uit. succes en groet.
__________________ VLC, Spektrum DX6i, Hype U Can Fly Te Koop!, Slowflyer 'Slow shark', Das liddle Stik (ep),"I can fly"-fietskar,Turnigy Bonsai, |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
| Citaat:
Succes met de bouw. Steven. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Op verzoek verplaatst. Suc6 met deze mooie heli!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
Goedendag wat een een mooie step up! Maar een Dynamic Nex romp?? heb je daar foto's van, ik heb er nog nooit van gehoord. Edit: ahhh ... Akmod romp AKMOD GmbH MOOI!!!! |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Uiteraard past alles perfect Na 2,5 uur knutselen en de frames schuren (ja idd dit is lang maar dan had ik ook maar niet de frame helften moeten verwisselen Op naar de "Lower frames"
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Wow! Dit draadje ga ik zeker volgen, bedankt dat je het deelt.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
Iets kwam me al bekend voor in dit verhaal: Je hebt 7 jaar geleden ook al zo'n mooi kerstcadeau gehad! Hoe staat het met die brandstof Sylphide? Heb je die ook nog? Gebruik je de Sylphide kop voor de nieuwe of heb je je ook laten verleiden voor de ASG kop? Het ziet er goed uit alweer! hoe kan het ook anders. Steven. |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Goed gezien Steven Was weer eens tijd hahaha, ben totaal "verliefd" op de kwaliteit en vlieggedrag van de Sylphide. Dit is echt een heli waar de "Bling" faktor functioneel is. Ik heb mijn nitro Sylphide ook nog (met een nieuwe YS90) maar eerlijk gezegd heeft deze de laatste jaren niet veel vlieguren gezien. Is nog steeds in tiptop condititie. De nieuwe Sylphide is de laatste versie en heeft de ASG kop en staart(hoewel ik hier nog niet echt naar heb gekeken, de oude staart was al zo massief). Ik ga de 2 sylphides uiteraard in vlieggedrag met elkaar vergelijken maar weet niet of ik wel Nitro blijf vliegen. Maare respect voor jou Steven, wat jij allemaal met je handen kan en met helies doet! Lees jouw draadjes met groot plezier en die hebben er voor gezorgd dat mijn helihart weer sneller is gaan slaan waardoor ik nu weer volactief ben!!!!! Groet, Marc
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |