![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 7 april 2011 Locatie: puurs belgie Leeftijd: 19
|
ja idd de f3c IS niet alleen een goede oefening voor het beheerse van je heli maar het is ook gewelidig veel fun
__________________ robbe millennium 90 V3 vario benzine trainer (jet ranger in aanbouw) trex 600 |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2009 Locatie: Liedekerke - België
|
Als ik mij goed herinner dan is de Hirobo Shuttle ook een 50 class. Dus dan kan je er een .50 insteken en 600mm blades gebruiken. Als je een manier vind om de boom van een Raptor 50 Titan te monteren dan kan je ook die riem gebruiken en 620mm blades gebruiken. |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
dat kan idd een mogenlijkheid zijn maar dan moet ik ook een andere motor en kopeling steken want die aanpassing trekt mijn motor waarschijnlijk niet en dan lopen de kosten hoog op natuurlijk
__________________ robbe millennium 90 V3 vario benzine trainer (jet ranger in aanbouw) trex 600 |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
hoi sigert daar zat ik ook aan te denken maar zou da niet een beetje uit te toon vallen daar tussen al da schaal gebeuren ik zal hem zeker mee brengen zelfs al komt hij niet uit de auto dan ist maar zo
| | |
| | #22 (permalink) |
|
hoi allemaal even nog een update van de werkzaamheden gistere is het toestel helemaal afgesteld mechanisch en elektronisch met dank aan guy van der schelde nu nog een paar details en dan een maiden flight ben eens benieuwd wat dat gaat worden
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2011 Locatie: Dilbeek Belgium Leeftijd: 32
|
Hey Santini air; vandaag even de figuren op zijwaardse vlucht getraind en deze gaan vrij goed. vanwege de kou en het vlug donker worden zijn we dan maar terug begonnen aan het afbouwen van de Kyosho Caliber 6 F3c machine en ...... Hij staat er helemaal klaar voor!!!!! Volgend weekend mss de maiden flight doen. grts SAR Scott
__________________ Hughes 500D little bird in progress. Birthday little bird: 19-05-2012 Buldinghours: 0 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |