![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 27 februari 2006 Locatie: Gierle - Delft Leeftijd: 21
|
Zo, we zijn weer wat verder met de protos Tail zit erop: Wat een mooi systeem trouwens, echt spelingloos! SAB Blades: En ook de motor zit op zijn plaats: Totaalbeeld: De laatste klusjes zijn nog met epoxy, maar die heb ik hier helaas niet dus dat zal iets voor vrijdag of in het weekend zijn. Wat ik nog wel gemerkt heb is dat het rubberen ringetje wat erbij zit om de regelaar vast te hangen te klein is ![]() Ondertussen heb ik ook de programeerkaart ontvangen voor de ESC, dus daar kan ik ook weer mee verder Grt Dennis |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 27 februari 2006 Locatie: Gierle - Delft Leeftijd: 21
|
De protos heeft ondertussen zijn eerste 2 vluchten achter de rug ! hij vliegt lekker strak, niks trillingen en agressief als het moet (heb toch maar goed wat expo gezet nu moet ik er nog achter komen hoe de governor van de regelaar werkt, maar ik neem aan dat dit gewoon een vlakke curve wordt nadat ik de headspeed berekent heb.. Het kapje pas niet zo goed, daar moet ik onderaan wat van weghalen (met 2,6 6S accu) Verder echt geweldig ding, en goed zichtbaar met dit kapje ! Grt Dennis |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |