![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 februari 2006 Locatie: Gierle - Delft Leeftijd: 21
|
Ik heb eergisteren (24/01) een MSH Protos besteld bij Hobbymaniac als opvolger van mijn halve kloon, halve originele Trex 500. Het is de carbon kit, inclusief scorpion motor, esc en SAB blades geworden. ![]() Ik hoop dat hij er deze week nog gaat zijn, als het goed is gaat hij volgens mij vandaag op de post.. Ben heel benieuwd naar de Protos, vind het een verschrikkelijk mooi systeem met het enkele gear. Grt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 17 april 2010 Locatie: BE Leeftijd: 27
|
Mooi toestel! Ik ben ook wel aangetrokken tot de protos heli's. Ga deze wel volgen. Succes met de bouw
__________________ Compass Atom 550 BeastX | Gaui X2 BeastX | Compass Warp 360 PRE-ORDERED | Trex 500 | Blade mCPX | Spektrum DX8 |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
De setup wordt trouwens de volgende: - 800kv Scorpion motor (bij de kit) - Savox 1350 op de swash - Futaba GY401 gyro, met S9254 (als ik mij niet vergis) - 6S 2650 mAh Verder twijfel ik nog om mijn Castle Creations ice 100 te gebruiken, of de regelaar die mee geleverd wordt. De data log op de CC vind ik wel mooi bij een nieuwe heli, en de governor werkt ook echt super. Ik heb net de melding gekregen dat hij verzonden is, dus hopelijk morgen in huis |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Ik geloof dat er bij de nieuwe kits een YGE regelaar zit.. en die governor zal nog wel beter werken dan die van je Castle
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
ja klopt, er zit een YGE bij waarom denk je dat die beter zou werken? Heb geen ervaring met het merk in ieder geval. Ik zie ook dat er een progcard voor nodig is, die ik natuurlijk niet heb ik bekijk het nog wel, ik ben tevreden van m'n CC en die zal ik waarschijnlijk sneller afgesteld hebben dan de YGE.. ik kan dan nog altijd overschakelen als ik de progcard heb |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 14 oktober 2009 Locatie: Olen België
|
Ik heb deze al eens 'live' zien vliegen en geloof me, de Protos is een BEEST! Je gaat er je handen mee vol hebben Grtz Rudi
__________________ DX6i + Trex 450 Pro 3GX +Mcpx |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 juli 2007 Locatie: Den Haag Leeftijd: 31
|
het is inderdaad YGE 80 die erbij zit.
__________________ Gaui X5 BLS451, BLS251, Stock motor en ESC icm vbar gov! Gaui X7 BLS255HV, BLS256HV, Scorpion 4035-500, YGE160 icm vbar gov! |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Protos net binnen gekregen ! wat een mooi materiaal maandag zal ik aan de bouw kunnen starten! Dit is nog een kit met de oude canopy (vind ik niet erg, vind ik mooier En de kit komt wél met de 60 amp YGE esc, en niet met de 80 zoals vermeld bij hobbymaniac Verder echt top materiaal, en top service gehad! Grt Dennis |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
al aligns zat in de club, ben wel benieuwd hoe deze gaat presteren! dit is een link waar ik veel aan ga hebben, allemaal bouwvideos op helifreak van finless bob MSH Protos Build Videos! Grt Dennis | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |