![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2006 Locatie: Grave Leeftijd: 34
|
Ik heb nu al weer een tijdje mijn 450s en kon het toch niet laten een body te kopen. Via ebay de Augusta A109 Coastguard gekocht Ik zal eens proberen hier wat foto's te plaatsen tijdens het bouwen ervan. Zijn er nog mensen met tips ? gr Sebas
__________________ Thunder Tiger EK4-S2, T-rex 450S, T-rex 450SE V2, Multiplex Fox RC, Graupner MX-16 En een vader van 2 mooie dochters ! |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Zo het pakje binnen gekregen, zit er op zich allemaal redelijk uit : Montage van het neus wiel, met monteren moet ik wat wegdremelen, anders past de servo niet : Montage van de achterwielen, minpuntje ; de houten latjes ge-epoxied aan de randen sprongen er meteen van af bij het boren : Zo komt het achterwiel te zitten : Montage van de retract unit : De drie wielen : Het achterwiel gemonteerd, hier zie je ook dat het latje verdwenen is. Dit los ik wel op met wat epoxy om te verstevigen : Beide wielen gemonteerd, wat opvalt is dat er maar 4 schroeven geleverd worden terwijl er 8 al achter nodig zijn :s : En het LiGlow Led setje wat ik gekocht heb, 2 navigatie lichten, 3 strobe´s en 1 landings licht :
__________________ Thunder Tiger EK4-S2, T-rex 450S, T-rex 450SE V2, Multiplex Fox RC, Graupner MX-16 En een vader van 2 mooie dochters ! Laatst gewijzigd door relaxteb; 7 juli 2008 om 00:55 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2007 Locatie: maastricht Leeftijd: 40
|
Ziet er veel belovend uit. Jammer, dat het niet helemaal compleet lijkt. Als ie af is, wil ik wel een filmpje zien!
__________________ Easystar / DG1000 2,6 m / Trex 450 SE / MPX cockpit SX / HARM BX1 / Ultima RB5 / Futaba 3PM |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Ziet er heel netjes uit Sebas! Ben benieuwd naar het filmpje. P.s Vierblads koppen zijn i.d.d. gewoon te koop. en dan Bijv. de SK360 die standaard meerblads koppen aan kan sturen. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...al-flybar.html Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Kan volgens mij ook mechanisch..maar heb er geen ervaring mee. Van de SK360 weet ik dat hij het ondersteund, en dan heb je wel veel afstelmogelijkheden. Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Niet alles is hout, maar de bevestigings stukjes wel. Dat zou evt. vervangen kunnen worden door iets anders. Inderdaad vind ik het ook slecht dat het nu zo snel al los komt, je zou toch anders verwachten voor de prijs. Overigens zal het project ietsjes trager gaan verlopen, ik ben gisteren papa geworden van mijn dochter Evy
__________________ Thunder Tiger EK4-S2, T-rex 450S, T-rex 450SE V2, Multiplex Fox RC, Graupner MX-16 En een vader van 2 mooie dochters ! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |