![]() |
| |
#16 (permalink)
|
| Lid sinds: 4 november 2003 Locatie: Nederland! Leeftijd: 40
|
Hoe vliegt hij??? ben benieuwd, heb er ook net eentje besteld.. Vroeg me ook af hoe het met de speling is, wel/niet?
__________________ Nieuwe Schaalmodellen van HF Models en Jeti Duplex op voorraad! www.btc-rc.nl |
| | |
| |
#17 (permalink)
| |
| Lid sinds: 5 september 2008 Locatie: Roggel, Limburg, NL Leeftijd: 26
| Citaat:
Misschien een idee om eens te plaatsen pirke? :P
__________________ MPX Mentor - HK Parkjet - DX6i | |
| | |
| |
#19 (permalink)
|
| Lid sinds: 29 juli 2008 Locatie: Den Helder Leeftijd: 25
|
hoeveel speling zit er in de bladegrips / feathering shaft? Ofwel, kun je de bladegrips naast het daaien om de shaft ook omhoog / naar benenden bewegen? Hier had ik met de KDS-450 CNC kop last van.
__________________ //// SPEKTRUM DX7 ~ AIRWOLF ~ KDS-450 FBL T-REX 450 ~ T-REX 600E ~ EDF F-16 & F-35 |
| | |
| |
#20 (permalink)
|
| Lid sinds: 5 september 2008 Locatie: Roggel, Limburg, NL Leeftijd: 26
|
Dat zou een kleine fractie kunnen zijn bij mij, zo uit mijn hoofd geen idee. Heb al een tijd niet meer gevlogen met de heli, maar nooit echt last gehad van iets, alles liep erg goed en strak.
__________________ MPX Mentor - HK Parkjet - DX6i |
| | |
| |
#23 (permalink)
|
| Lid sinds: 21 mei 2009 Locatie: Veenendaal Leeftijd: 20
|
En bij loctite/threadlock gebruiken we de groene variant toch? Weet iemand toevallig een goed adresje waar je een klein beetje kan kopen? Niet van die mega verpakkingen. En heb je eventueel namaak spul dat ook werkt? Of heeft meneer loctite zijn patent goed op orde? |
| | |
| |
#24 (permalink)
|
|
ik heb de mijn ondertussen ook binnen en rustig aan begonnen.. eerst maar eens de kop wat soepeler gemaakt, want in vergelijking met mijn trex se moet er nog wel wat aan gedaan worden om hem op 'blaasniveau' te krijgen (daarmee bedoelend dat als je tegen de bladen of paddles blaast de zaak gaat bewegen). Vooral de flybar is nog niet soepel in op-en-neer. Alle ball-links even geknepen en alle linkjes bungelen nu in ieder geval naar benee zonder speling. Servo's al ingebouwd, de rest volgt nog. ik zal mijn bevindingen ook maar hier posten..
__________________ Nieuwe Schaalmodellen van HF Models en Jeti Duplex op voorraad! www.btc-rc.nl |
| | |
| |
#25 (permalink)
|
|
poe, ik heb ooit een flesje van 25 ml gekocht en daar al menig heli mee in elkaar geschroeft. (blauwe loctite trouwens). Kijk eens bij modelbouwzaak met autos.. die gebruiken het spul ook veelvuldig.
| | |
| |
#26 (permalink)
|
| Lid sinds: 22 januari 2007 Locatie: Zeist Leeftijd: 24
|
Zou me niets verbazen as het allemaal hetzelfde spul is, waar je alleen op moet letten is dat je de schroeven ook weer met handgereedschap los kan draaien (voor een electro heli dan). Ik gebruik zelf deze:
__________________ 450PRO : Atom 500 : DX7SE |
| | |
| |
#27 (permalink)
|
| Lid sinds: 6 september 2003 Locatie: Zierikzee Leeftijd: 45
|
Even dit draadje weer opnieuw leven inblazen. Vandaag lag bij mij ook deze heli op de deurmat. Ziet er erg goed uit. Ik heb de rotor en staart ook al op de HK450 gehad en dit is mij prima bevallen. Wat mij opvalt is dat je de tail drive gear ongeveer een milimeter op en neer kan bewegen. Was dit bij jullie copterX ook het geval??? Groet: Adrie
__________________ http://www.flytobiggs.com/ |
| | |
| |
#28 (permalink)
|
| Lid sinds: 14 juli 2009 Leeftijd: 39
|
Hoi. Mijn CopterX word steeds kleiner Gebruik vooral de onderdelen voor mijn KDS. Heb inmiddels de complete staartrotor over gezet. Heb dus GEEN speling op mijn copterx tail unit. Heb nog een vraag voor de topic starter, welke de MKS DS480 als tail servo in zijn setup gebruikt. Hoe bevalt deze, en is hij te gebruiken met de Gyro op digitaal?? of word deze dan geroosterd? groet, WB |
| | |
| |
#29 (permalink)
|
| Lid sinds: 6 september 2003 Locatie: Zierikzee Leeftijd: 45
|
Ik ga de MKS DS480 ook gebruiken voor de staart. Heb de servo's nog niet binnen. Ik heb wel eens ergens gelezen dat een GY401 wel op digitaal kan worden gezet, maar zeker weten doe ik dit niet.
__________________ http://www.flytobiggs.com/ |
| | |
| |
#30 (permalink)
|
| Lid sinds: 8 juli 2009 Locatie: Halen (België) Leeftijd: 16
|
Deze helikopter vind ik echt GEWELDIG. Ik vlieg nu met vliegtuigen, maar als ik ooit van plan zou zijn om met helikopters te vliegen en ik kan het al redelijk ben ik zeker deze ook te kopen ! Zeker voor de belachelijk lage prijs die je er maar moet aan spenderen ! Greetz Jonas
__________________ Met vriendelijke groeten, Jonas |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 450, copterx |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |