![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #511 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Om de resonanties bij hoge toeren in de alu tail boom in de kiem te smoren heb ik de alu boom vervangen voor een carbon boom incl. nog een extra vierde lager voor de tube-drive. Ziet er toch wel wat beter uit + als extra ook nog een gewicht voordeel van 46g Van het weekend maar een kijken of de resonanties boven de 1950rpm nu weg zijn. Gewicht is incl. de tube-drive / 4 lagers en het voorste alu lagerblok met tandwiel. ![]()
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #512 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2005 Locatie: juinen
|
he mario , lang niet gesproken btw , maarre , zo een beetje meelezende de afgelopen tijd vroeg ik mij dus af ; als je nu een rigid koopt , wat moet je dan modden ? hoe zit t nu met die motorsteun ? en had je resonanties in de rigid ? waarvan ? mvg ferry
__________________ 1e en enige lid van mbv 'de vrije vlieger' http://www.youtube.com/watch?v=yqmPgDaVcLI |
| | |
| | #513 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2005 Locatie: juinen
|
gebeurt hier niets meer ? vlieg je nog de laatste tijd of wat ? vreemd . mvg ferry
__________________ 1e en enige lid van mbv 'de vrije vlieger' http://www.youtube.com/watch?v=yqmPgDaVcLI |
| | |
| | #514 (permalink) | |
| Citaat:
Gr, Mario
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken | |
| | |
| | #515 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2006 Locatie: langs de A28 Leeftijd: 50
|
Mario, die R608FS is dat een volwaardige 8 kanaals ontvanger ? Hoe bevalt ie/ is die bevallen ? mvg, Z
__________________ | 700N-LE@BX | TDR@BX || Swift II | FJ HET RC 2W20@4S ||| TCP10 TM-8 ||| http://www.ziemij-kindercoaching.nl/ |
| | |
| | #517 (permalink) |
|
Nog wat foto's van de nieuwe carbon boom gemonteerd op de Rigid, vind het zelf toch wel wat mooier staan als de alu boom ![]() ![]()
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #519 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Hey Mario, Wat is het witte ronde ding zichtbaar op de tweede foto onder de staartboom? Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #520 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2007 Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
|
Dat is zijn lipo saver, althans de pieper en LED daarvan.
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS MX-20HoTT 5.8GHz downlink / KK Quad (Saw) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl / www.kristalvideo.nl |
| | |
| | #521 (permalink) |
|
Inderdaad zoals John aangeeft is dat de power pieper
| | |
| | #522 (permalink) |
|
Eergisteren mail ontvangen van Jan dat er een Rigid 2010 voor me klaar staat, helaas nu even niet de financiën ter beschikking dus deze staat voorlopig even in de wachtruimte tot dat er weer wat financiële ruimte is. Ben trouwens erg benieuwd naar de ervaringen van mensen die nu ook een Rigid hebben, laat ze maar horen zou ik zeggen
| | |
| | #523 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2007 Locatie: montfort [limburg] Leeftijd: 39
|
De mijne bevalt me heel goed alleen vandaag wat problemen gehad met mijn jive Ik starte hem op en hij viel uit niet alleen de motor maar de hele helikopter moest hem eerst uittrekken en opnieuw opstarten Dus heb ik maar besloten een bufferaccu te installeren |
| | |
| | #524 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |