![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #541 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Das een goeie Rene, goede solderingen worden inderdaad vaak onderschat!! Mijn stelregel is als het te solderen materiaal incl. soldeer niet binnen +/- 2sec vast vloeit je bout te licht is en je een zwaardere moet nemen/kopen.
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #542 (permalink) |
|
Uitslag Speed-Cup 2010 Speed-Cup: 1. Stefan Segerer (TD-Rigid) 248 Kmh 2. Robert Sixt (TD-Rigid) 3. David Penger (Joker3) Dragrace: 1. Stefan Segerer (TD-Rigid) 2. Steffen Richter (Robbe 4S) 3. Markus Siering (Trex 700E)
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #543 (permalink) |
| Lid sinds: 26 mei 2006 Locatie: Apeldoorn
|
Vorig jaar ook een TDR besteld alleen die werdt toen steeds uitgesteld.. Nu had een kennis van me er een met mazzel gekregen via Laurens. dus ik ook maar weer een mailtje gestuurd.. en wat denk je geld overgemaakt en met 10 dagen de TDR in huis.We zijn de beide heli's hier gaan bouwen en na 2 avondjes is hij klaar. en WOW wat een mooie machine.. 3 kleine ontwerp foutjes gevonden maar dat is niets. Helaas is de motor niet leverbaar dus moet ik wachten (dan alvast maar accu's inslaan) Setup: BLS 451 BLS 251 V-stabi 4.0 Futaba Fasst ontvanger SLS 12S 4000Mah 2x6S pack Jive 120+HV Op de foto's zie je de draden voor de V-stabi lopen.. dit omdat ik de tekst recht wou dus langere draden Nog 4 weken wachten op de motor en dan Zoeffffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Eerste stickers op de canopy. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Deel 2 stickers.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Goof zijn Canopy en mijn Comet. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Afbouw van de 2 TDR machine's. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #544 (permalink) |
|
Ziet er goed uit jongens
| | |
| | #546 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
inderdaad, wat een mooie machines, zeer mooi afgewerkt ook ! succes verder
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #548 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Onwijs mooie machines, vooral met oranje kap. Hopelijk zie ik ze binnenkort nog in het echt. Dr is geen vergelijkbare motor op de markt
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems |
| | |
| | #549 (permalink) | |
| Citaat:
Ben niet echt thuis in de nieuwe types, maar denk dat deze prima gaat met een grotere pinion of als je zo wie zo alleen laag toerig wil vliegen Kontronik Pyro 700-45 Brushlessmotor bei eBay.de: Hubschrauber (endet 22.07.10 22:53:11 MESZ)
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken | |
| | |
| | #550 (permalink) |
| Lid sinds: 28 november 2005 Locatie: Prov Antwerpen, België (KMC Meerhout) Leeftijd: 40
|
Hier het mooiste filmpje wat ik al gezien heb van je TDR. Met de nieuwe scorpion motor blijkbaar genoeg power! Wel een beetje vreemd dat een Mikado piloot met een eigen TDR vliegt, misschien wat ervaring opdoen voordat de logo 700 er komt. YouTube - Kyle Dahl flying a Voltz powered Henseleit TDR Groeten, Jurrien.
__________________ New RJX90EP Video 23/06/2010 |
| | |
| | #551 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Dat is zeker een heel gaaf filmpje Jurrien. Kyle en zijn vader waren niet weg te slaan bij de TDR op de masters (na die crash van Jan), waren een hele tijd in gesprek met elkaar.... Misschien lijkt de Logo700 er wel veel op, we gaan het zien
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #552 (permalink) |
|
Tja als je alle commercie weg laat is er natuurlijk maar één merk wat met kop en schouders boven alles uit steekt, en wie wil dat nou niet hebben
| | |
| | #553 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 36
| YouTube - 2011-03-06 BO105 mit Henseleit TDR Mechanik Weer eens wat anders dan een vario mechaniek Maar ik zou persoonlijk m'n TDR daar niet voor verbouwen.
__________________ Binnenkort eindelijk m'n Henseleit TDR !! |
| | |
| | #554 (permalink) |
| Lid sinds: 22 september 2011 Locatie: belgie Leeftijd: 43
|
hallo mensen ik ben op zoek naar een three dee rigid mag nieuw zijn of tweedehands als je iemand weet wat zijn toestel verkoopt laat me graag weten ik heb intresse je kan me altijd aanspreken mvg daniel Laatst gewijzigd door pro-racer; 16 oktober 2011 om 19:26 |
| | |
| | #555 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2006 Locatie: langs de A28 Leeftijd: 50
|
Hier mijn bouw topic en wat er daarna mee is beleefd: RCPilotenforum • Bekijk onderwerp - #TDR - Wir leben Rigids - new canopy Vele filmpjes van de afgelopen 2 maanden: Kanaal van Z900nl - YouTube Setup: - Motor: Align 700MX 13T - Swash: Savox 1258TG met mikado horns - BeastX met LTS6100 - 2x 12S 5000mAh Turnigy 40C en 1x 12S GensAce 4000mAh 25C - Jive80HV met koellichaam - JLog2 -
__________________ | 700N-LE@GP750 | TDR@BX || Swift II | FJ HET RC 2W20@4S ||| TCP10 TM-8 ||| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |