![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
| ![]() ![]() ![]() er is nog een hoop te doen . ik ben nu een week bezig met ontwerpen en nu al de test set up gaat erg lekker
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 11 april 2006 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 45
|
dit ga ik volgen,succes met de ontwikkeling,grtz Dimitri.
__________________ Raptor 50 fbl/Millenium II/ff9/Calmato Trainer/Wonder van SIG / scale heli MD 530/Magic from Schlüter (oldie)/2x450/1x450fbl/trex 500 e pretty 1500 en Junior S 1800
|
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2006 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 31
|
Ah een collega heli ontwerper Alle onderdelen zelf gemaakt? Wat moet het uiteindelijk worden? 3D super machine of allround trainertje of iets anders? Ben benieuwd, Groeten, Michiel.
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 8 december 2004 Locatie: bovenkarspel Leeftijd: 41
| ![]() ![]() onder plaat is ook klaar maar moet nog iets aangepast worden. wat voor model het gaat worden hangt af hoe zwaar dit type model totaal gaat wegen. de alu plaat word vervangen door een carbon plaat 2.5 mm dik en is dus afwachten hoe zwaar het geheel wordt de plaaten kunnen nog wel een stuk lichter maar dat heb ik nog niet gedaan om dat ik met deze platen het geheel controleer of het past zo dat ik later nog aanpassingen kan doen. als dit model goed werkt wil ik met de tijd een 2 meter of groter model gaan bouwen voor camera werk en wat al niet meer. tot morgen.
__________________ let niet op me taal ik ben woord blind. nieuwe msn dus me andere licht er uit. Laatst gewijzigd door michel pet; 23 september 2009 om 22:38 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |