![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2008 Locatie: in de kelder voor nu Leeftijd: 43
|
Sorry Vin, dat ik zo laat wat van me laat horen. Je hebt een pb. met mijn tel.nr. Ik ben namelijk met een nieuw projectje begonnen, het bouwen van een cnc portaalfrees. Dit om sneller mijn mallen te maken vandaar dit ik niet veel hier op het forum ben geweest. Maar ik ben er nog steeds druk mee bezig alleen dan op een andere manier . Tot snel!gr.Pat |
| | |
| | #92 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
Patrick, Ik ben bijna aan de spuitplamuur toe. welke spuitplamuur raad je me aan? En als ik dan aan de 2k lak toe ben,welke kan je me daarin aanraden? (en waar koop ik dat?) Groeten, Steven.
__________________ Met die ouwe meuk, ging dat toch best leuk! Zteven! does F3c!!! Team Twente! www.dutchf3c.nl |
| | |
| | #93 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 40
|
Ha die Pat, Heb je geprobeerd te smsen maar krijg geen response. Hoe is het met je cnc portaalfrees?Heb je nog gevlogen? Grtjs
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #94 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2006 Locatie: Well lb Leeftijd: 47
|
Vet gaaf!!! Heb al wel zo`n model gezien voor een 60/90 raptor, daar ik een 50 er heb ben ik heel benieuwd of je ook comerciëel gaat met de fuselages. Houd wel van rompjes, een kale trainer is leuk om te vliegen maar een romp maakt het AF. Blijf de verslagen met spanning volgen mvrg biertje |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |