![]() |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 juni 2009 Locatie: Beveren-Waas Leeftijd: 32
| Citaat:
![]() Effe een double check, nog steeds geen bericht van de doane Outward Ordinary Parcel Posting Date Drop-off Point Origin 9-Dec-2009 Air Mail Centre (Counter Section) Air Mail Centre (Counter Section) Date # Location Delivery Status 9-Dec-2009 Hong Kong Item posted. 10-Dec-2009 Hong Kong Processed for departure. 14-Dec-2009 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 15-Dec-2009 Laatst gewijzigd door johan.heyrman; 17 december 2009 om 22:24 | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juli 2007 Locatie: Groningen Leeftijd: 38
|
Die 600GT komt pas 10 januari uit zeggen ze hoe kan jij hem zo snel krijgen??
__________________ Kyosho Minium Cessna, MPX Cargo, MPX Funjet Ultra, MPX SpaceScooter, Walkera 4#3B, TT Mini Titan E325, T-Rex 500ESP, MSH Protos 500 |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2006 Locatie: Delft Leeftijd: 56
|
Okee johan ook ik ben erg nieuwsgierig om hem te zien ,heb hier al een stuk of 5 HK helicopters staan ,de laatste 250GT ben ik nu op dit moment aan het bouwen en vlieg zelf op dit moment de 500 en allemaal naar volledige tevredenheid en met minimale hopups en verbeteringen Groeten cees
|
| | |
| | #24 (permalink) |
|
De HK600GT is toegekomen gisternamiddag, heel de nacht doorgewerkt en vanmorgen reeds ingevlogen. Assemblage ging super vlot geen rare toestanden tegengekomen. Een grondig verslag met (detail)foto's komt er aan maar zal enkele dagen moeten wachten wegens feestje en andere sociale verplichtingen. Veel groetjes en beste wensen voor iedereen !!!!! |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 40
|
gefeliciteerd met de nieuwe machine, bennieuwd naar de foto's, feest erop los vanavond
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Met nog een zware kater van het bouwen en feesten heb ik het toch voor elkaar gekregen om enkele foto's te maken. Heb enkel nog maar enkele korte vluchten in de achtertuin kunnen maken, afwerking zal voor later zijn dus geen commentaar op slordige bekabeling (De blades en elektronica zaten uiteraard niet in deze kit.) PS: ik wil op vriendelijk verzoek eventueel nog extra detail foto's plaatsen indien nodig. Groetjes Jo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2009 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 22
|
Ligt het aan mij of heb je je landingsgestel verkeerd om gemonteerd? Verder vind ik het een prachtig ding, in tegenstelling tot de HK-250 en HK-500 heb ik enige vertrouwen in de kwaliteit van dit model. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |