![]() |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Dit is geen Easyglider volgens mij, meer een bonechopper (sorry voor het gebruiken van een gebruikersnaam maar kwam hier toevallig goed uit Ik zou persoonlijk ook voor iets robuusters gaan.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2008 Leeftijd: 37
|
Tja, als jij het vertrouwt moet je het doen. Ik hoop alleen dat er geen omstanders in de buurt zijn als die naar beneden komt. Vergeet ook niet dat die tussen de carbon side frames in ligt. Je praat wel over een 600 heli he... Veel geluk. remon |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juni 2009 Locatie: Beveren-Waas Leeftijd: 32
|
Dit is mijn eerste 600, kan dus geen vergelijk maken met de Align versie. Mij lijkt alles van behoorlijk goede kwaliteit te zijn, maar misschien kan er zich iemand aanbieden met een Align TREX 600 om een deftig vergelijk te maken. |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
heb 2x HK450 Heb de heli al laten checken door iemand die al meerdere keren met een Align 600 gevlogen heeft en die vind hem super, maar helaas ken ik niemand in de buurt die er eentje bezit. (klinkt best wel zielig ) |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 25 augustus 2009 Locatie: Antwerp Leeftijd: 34
| wat noem jij dan een "knappe" heli ? Johan, wil je er eens een 450 naast zetten om het verschil in grootte eens te kunnen zien ? grtz mooi spul, zeg ik
__________________ Droogdok: Paula III, Riva Aquarama loods: Belt CP carb. + 2x HK450MT + Piper super cup |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
Daarom post ik eerst wat foto's en zal ik later een uitgebreid veslag geven. | |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Guest
| Eeen knappe heli is een heli die mooi strak cnc aluminium heeft dat geen speling laat zien. Mooi afgewerkt carbon en goede lagers. Zo kan je nog wel even doorgaan natuurlijk. En in dit geval moet het natuurlijk een exacte kloon zijn van de Align heli. In de hk450 zitten slechte ballinks, slippende tandwielen, bagger schroefjes, geen beste kwaliteit plastic dat afbreekt etc.
|
|
| | #44 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 augustus 2009 Locatie: Antwerp Leeftijd: 34
| Citaat:
prijsverschil maakt altijd iets uit. of je neemt met iets minder genoegen, of je koopt (duur) merk. is een beetje zoals kiezen tussen een opel of een mercedes lijkt mij
__________________ Droogdok: Paula III, Riva Aquarama loods: Belt CP carb. + 2x HK450MT + Piper super cup | |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Ballinks zijn redelijk goed, kunnen naar mijn mening iets beter. Schoefjes zijn 500% beter dan die in de HK450 kit (geen enkele overgedraaid) Tandwielen voorlopig nog geen doorgeslipt Spelling op het aluminium is niet buitengewoon veel. Lagers draaien zeer soepel en hebben geen speling. Al het bovenstaande zullen we nog eens herbekijken na enkele vluchten. @snans Niet op de kwaliteit letten is met telefoon geschoten |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |