![]() |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Tja, klopt..... Ik dacht er is een kier waartussen ik de belt kan schuiven. Maar de mainshaft......... ![]() De rest van de setup: - 3x BLS451 swash - 1x BLS251 Tail - Spartan 760 gyro - Radix 600SB blades (al gekocht voordat ik wist dat er bladen bij zaten) - Lossen BEC - 2000mAH ontvanger lippo - 2x 3000 6S Zippy lipo's De rest is stock.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
| Citaat:
Nu alleen nog de regelaar,ontvanger, Lipo's plaatsen en de draadjes wegwerken. (De foto's plaats ik vanavond). Gewicht: 1922gr Heli incl servo's en motor zonder bladen 90gr Regelaar 110gr Canopy
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL | |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
De electronica build duurt altijd langer dan ingeschat. Vooral met dit model omdat ik geen electro gewent ben. Alles moet op een andere plaats dan dat ik gewent ben. Maar waar?....... Het frame is erg klein gehouden voor het gewicht dus kan ik niets in het frame plaatsen met goed fastsoen. Dus wat passen en meten en we zijn er uit. De BEC en ontvanger plaatsing: ![]() HobbyWing regelaar plaatsing: ![]() Overview: ![]() De ontvanger accu onderop zodat ik hem makkelijk kan verwijderen: ![]() Alles zit ook vast met klitteband EN tywraps. Zo kan het niet verschuiven EN zit het goed vast. De finished versie: ![]() ![]() De statistieken: 2578gr Kaal, zonder lipo's, met bladen 930gr Zippies --------------------------- 3508gr vliegklaar Ik weet de 50 size gewichten niet maar dat is volgens mij best wel OK.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Hey Walter! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Je bent iig sneller met bouwen als ik Groenten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 24 november 2008 Locatie: Wildervank
|
Mijn T600 flybarless weegt 2605gr. kaal zonder lipo. Nou bespaar ik wat op de flybar maar ik had meer verschil verwacht als ik eerlijk ben. Ik denk echter wel dat dit vooral door de elektronica uitrusting komt, als je beide heli's met enkel het frame vergelijkt zullen de verschillen wel groter zijn. Hij ziet er verder goed uit, ik vind het vooral mooi dat hij wat lager op de skids staat en met een wat puntige canopy, ziet er snel en stoer uit |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
En heeft hij al gevlogen?! De staartvin vind ik nogal "appart" net alsof het carbon op was en ze daarom de bovenkant maar weg hebben gelaten. 3508gram lijkt me wel een mooi gewicht, ter refferentie mijn Logo 600 weegt ongeveer 3700gram. Heb je nog gedacht aan een anti-vonk systeem voor de esc? Gr. Bas
__________________ Mikado, Hyperion, Edge rotorblades, Head RC Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
|
Is wel een mooi gewicht hoor! Ook met die 615 bladen Nu hij klaar is ziet hij wel een beetje maf uit. Kwestie van wennen Bas je vliegt met 10S>5000? 3700 gram is vrij zwaar voor een logo 600. Ben benieuwd hoe je hem gaat vinden, ook omdat de 90 size in je vingers zit.
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #27 (permalink) |
|
Aan de zwarte draad van de ESC zit een extra draadje en wat electronica onder een krimpkous. Ik weet alleen niet waarvoor dit is en ik zag er niets over in de manual. Anti vonk ding? @Remon De Hobbywing ESC zat er bij. Van BEC's e.d. en de mogelijkheden ben ik nog redelijk vers. Dus ik heb voor de setup gekozen die ik ook op mijn TR700's gebruik. Losse accu en BEC. EXTRA veilig.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 2 januari 2010 om 14:19 |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Of dat een anti vonk ding is weet ik niet, maar het is erg makkelijk zelf te maken: Anti Spark Circuit Weerstand: 4.7 Ohm 5watt Scheelt een hoop zwartgeblakerde connectors. @barrrrrrrrrrttt Ja, 10s 5350mah(Evolight) en 10s 4350mah(Eon-x) wegen beide ongeveer hetzelfde.
__________________ Mikado, Hyperion, Edge rotorblades, Head RC Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 40
|
Mooi gebouwd, ziet er een strakke heli uit ik wens je er verschrikkelijk veel plezier mee toe
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |