![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 februari 2010
|
hallo, ik ben nieuw op dit Forum (lees al enkele weken de posts, maar ben nu pas lid geworden) en ik wil volgende maand mijn eerste Brandstof auto gaan aanschaffen, het wordt een Nitro Truggy schaal 1/8. De Truggy is puur om offroad mee te 'bashen' hier in de buurt, ik heb nog geen wedstrijd aspiraties De Modelbouw winkel bij me in de buurt (Verspaget in Eindhoven) verkoopt oa de HPI Trophy 4.6 truggy. Hier heb ik de laatste tijd ook erg veel over gelezen. Mijn budget ligt rond de 500 Euro. Heeft iemand misschien ervaring met HPI of kunnen jullie me misschien een ander merk aanraden? Ik heb nl. gelezen dat bij deze truggy snel parts afbreken bij het maken van sprongen, en dit is nou juist waarom ik een Truggy wil, om over kleine jumpbultjes te springen etc. Niet dat ik na elke 1e of 2e jump weer terug naar de winkel moet voor nieuwe parts. Alvast bedankt voor jullie hulp! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2007 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 38
|
HPI is een goede keuze aangezien je voor dit merk over het algemeen makkelijk onderdelen voor kunt vinden. Je moet in ieder geval niet denken dat er bij een truggy zomaar iets afbreekt, daar is minstens een stoeprand of een paaltje voor nodig. Andere merken die het overwegen waard zijn: - Hong Nor X1CRT of Mutilator - Robitronic Mantis - LRP S8TX - Kyosho Inferno Hier een voorbeeld van wat een truggy makkelijk kan hebben:
__________________ Team AK Modelbouw / sponsored by Computerplan | Student kampioen Truggycup 2011 Running: Mugen MBX6T, Hotbodies D8T | Maandelijks een meeting: www.rcc-zoetermeer.nl Laatst gewijzigd door snellehenk; 21 februari 2010 om 14:10 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2009
|
van Hongnor zijn er erg leuke modellen!, Lekker stevig & meestal ook nog goed voor wedstrijden. Ook de onderdelen zijn goed aan te komen.
__________________ Team Akmodelbouw Savox Servo's, Mugen Seiki, Hong Nor, Werks Racing, Alpha Plus, JVD-RC |
| | |
| | #7 (permalink) | |||
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
__________________ Team AK Modelbouw / sponsored by Computerplan | Student kampioen Truggycup 2011 Running: Mugen MBX6T, Hotbodies D8T | Maandelijks een meeting: www.rcc-zoetermeer.nl | |||
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
Maar dat kan een vergissing zijn geweest..., het was ook lollig bedoeld en geen aanval of zo, alle merken die voorbij gekomen zijn goede merken.
__________________ Team AK Modelbouw / sponsored by Computerplan | Student kampioen Truggycup 2011 Running: Mugen MBX6T, Hotbodies D8T | Maandelijks een meeting: www.rcc-zoetermeer.nl | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 15 december 2008 Locatie: Utrecht Leeftijd: 24
|
Okee, ja dat klopt die heb ik verkocht omdat ik niet makkelijk aan onderdelen kon komen.En de man aan wie ik hem weg deet er zoveel plezier mee deet.En de impuls had om voledig over te stappen naar lipo's
__________________ |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Dus wel WC eend
__________________ Team AK Modelbouw / sponsored by Computerplan | Student kampioen Truggycup 2011 Running: Mugen MBX6T, Hotbodies D8T | Maandelijks een meeting: www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Ishima maakt zeker goede auto's, maar als onderdelen slecht leverbaar zijn zoals jij al aangeeft lijkt me dit merk daarom niet een voor de hand liggende keuze. WC eend adviseert WC eend navulbare toiletblokjes, alleen de navullingen zijn nergens te vinden, daarom heeft hij zijn WC eend verkocht Hoog niveau weer deze topic hahaha.
__________________ Team AK Modelbouw / sponsored by Computerplan | Student kampioen Truggycup 2011 Running: Mugen MBX6T, Hotbodies D8T | Maandelijks een meeting: www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Helmond
|
Hallo Darkside, Als Eindhoven dicht in de buurt zit dan ben je ook Niet zo ver meer van Helmond vandaan. Daar ligt bijna de mooiste baan van Nederland (zeg bijna omdat we nog met een verbouwing bezig zijn en nog niet helemaal af is). Bij die baan hoort ook nog eens een gezellige club, MACH ONE genaamd. Kom daar eens een kijkje nemen over een maandje of tegen die tijd dat je iets aan wilt schaffen. Misschien kan je je daar een beetje laten adviseren. Ook is er in Helmond een modelbouw winkel "v.d Goor Modelbouw" ook daar kan je eens een kijkje nemen. Ik ben ook een echte fun rijder, rijdt zelf geen wedstrijden maar rijd wel altijd op de baan in Helmond. Ik moet zeggen dat dit goed bevalt, tenminste ik vind dat leuker dan doelloos heen en weer te rijden en iedere keer het zelfde hobbeltje te nemen. Hier trouwens wat foto's altijd leuk:Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! En linkie van onze site:Welkom bij Mach one
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |