![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2009 Locatie: Sittard Leeftijd: 28
|
Vandaag van PK-Racing mijn pakketje binnengekregen, hele fijne en snelle afhandeling (bedankt Bas) ![]() Ohhhh wat een mooi koppelingetje die JVD! Ook makkelijk om de veertjes te wisselen! Er zaten standaard de 1,0 gouden gemonteerd. Ik vraag me alleen af...zit de koppeling/vliegwiel bij jullie ook zo ver van het frontlager af? Ik heb hem max aangedraaid, dus hij zit goed over het conische busje gedrukt...en achter het conisch busje zit nog 1 van de 2 meegeleverde shimringetjes (tegen het lager aan) ![]() ![]() Verder geen probleem, want de vertanding van de koppelingklok staat mooi uitgelijnt tov het hoofdtandwiel. Ik heb een speling van ongeveer een 0,7/1,0 mm tussen de binnenwand van klok en de koppeling in acht gehouden om aanlopen bij warm worden te voorkomen. ![]() ![]() Dan ook meteen de volgende vraag: ik heb nu nog een klein beetje axiale speling op de koppelingsklok over de as...altijd goed, maar hoeveel mag het zijn? Als ie geen speling meer heeft en de klok draait toch lekker in de lagers is het denk ik niet goed, ook weer ivm het uitzettingsverhaal, toch? Groeten, Daan |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
Gisteravond voordat ik moest gaan werken de auto nog even afgebouwd. Het pompje met ingebouwde filter geplaatst op de middendiffhouder, pijpje gemonteerd, luchtfiltertje erop, de alu skidplates die ik nog had liggen gemonteerd & als laatst nog even de EPA van de servo's goed gezet... Dus vandaag is hij "ready to go" en gaat de auto zijn eerste nieuwe meters maken (Dit met een rossi R3 plug & Graupner 16%ige nitro).![]() ![]() ![]() Groeten, Daan |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Nou, vanmiddag aant inrijden geweest en vanaf het 5de tankje de gasnaald krapper gaan zetten. Bij ongeveer het 7de tankje had ik hem mooi staan, even de naald een achtse slagje rijker. Toch denk ik dat ik de andere pijp eens ga proberen (vandaag binnen gekregen), tis een Team Factory efra 2035...want ik vind dat de 3009 wat weinig aan trekkracht levert onderin. Het kan natuurlijk ook komen door de 15T klok. Heb ook een 13T liggen, misschien die anders meteen met de 2035 pijp monteren... |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Ziet er netjes uit De axiale speling is idd goed , ik probeer hem wel altijd zo klein mogelijk te houden ( 0,1~0,2mm) net genoeg i.v.m. dat uitzettingsverhaal. De 16% is wel een beetje aan de lage kant voor de 3,5cc , met 20 of beter nog 25% loopt de motor beter en is ie ook makkelijker af te stellen Met de 13 tands klok zal het beter gaan 15 tands is een beetje veel voor een buggy met een .21 , met de 13 tands gaat ie meer gebruik maken van z'n toeren
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT Laatst gewijzigd door savage .26 picco; 19 maart 2010 om 20:37 |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juni 2008 Locatie: Uden, Noord Brabant Leeftijd: 17
|
Hallo Daniello, Ziet er goed uit! Mooie wagen. Misschien nog een tip. Een site met allemaal factiory option parts. linkie. Joost
__________________ Fietsen is gezond, eet meer fietsen Tamiya M-02, Kyosho DST |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Qua afstellen vandaag geen problemen ondervonden, is ook geen 1 x uitgevallen op al de tankjes...maar ik ga vandeweek sowiezo even 25% halen bij een andere dealer, want waar ik brandstof nu vandaan had, die had alleen nog maar 16%. Maargoed, ik ga morgen even de 13T icm met de 2035 pijp eens monteren en kijken wat ie doet. Hier is iig een filmpje van de eindafstelling van vandaag...geen hoogstandje, maar om een indicatie te geven hoe hij loopt YouTube - Kyosho Inferno US Sports (Custom) Grtz, Daan |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |