![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2009 Locatie: Sittard Leeftijd: 27
|
He mensen, na een hele tijd afwezig te zijn geweest, heb ik de hobby weer opgepakt. Wilde destijds ná de LRP truggy een buggy aanschaffen. Nou, dat is deze week dan ook gebeurt. Is een Kyosho Inferno US Sport geworden....kon ik voor een heel mooi prijsje van iemand overnemen, kon hem niet laten staan! Jullie kennen het model ongetijfeld, dus ja...moet ik foto's plaatsen? Nou, moet deze week nog wat spullen ontvangen om weer helemaal raceklaar te zijn...dus is even afwachten hoe een en ander bevalt.... Groeten, Daan |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Aangezien het blokje wat op de Kyosho zat niet helemaal 100% in orde was, heb ik afgelopen dagen een beetje zitten hobbiëen met een nieuw blokje. Even de bodemplaat vrij gemaakt om schoon te maken (voor en achterkant zijn ook even uiteen geweest). Ook even schokdempersokje gemonteerd ![]() Mooie nieuwe oranje geannodiseerde CNC motorsteuntjes om een ander blokje op de bodemplaat van de Inferno te kunnen monteren ![]() Veel over gesproken deze servo, goed dan wel slecht...voor een prikje op ebay gewonnen, dus gewoon even zelf uitproberen ![]() Het nieuwe .21 Ansmann (is gewoon een Force blokje ) gemonteerd. Ik had nog een backplate liggen van mijn oude .28 Force blokje op de LRP S8BX...en die past ook op de .21 versie...is dat even mooi Aangezien er toch alleen hobbymatig gereden wordt is dit blokje voor mij meer als voldoende goed...de .28 beviel me ook goed, vandaar weer een Force...De achterste motorbevestiging moet ik nog even passend maken ![]() Nu even wachten op een mooi pijpje en dan nog even een nieuwe startbox aanschaffen, dan kan het inloopproces beginnen. Alles op zijn tijd, ik heb er geen haast mee... Groeten, Daan Laatst gewijzigd door Daniello; 9 maart 2010 om 00:19 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2007 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 38
|
Ziet er netjes uit, alleen die towerprut servo in de kliko gooien. Heb er ook 2 x 4 stuks uit Hong Kong gehaald, wat mij betreft zij ze niet te vertrouwen.
__________________ Team AK Modelbouw / sponsored by Computerplan | Student kampioen Truggycup 2011 Running: Mugen MBX6T, Hotbodies D8T | Maandelijks een meeting: www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Ach voor op het stuur is het niet zo erg , zou iig geen TP op het gas gebruiken... Als ie dan de geest geeft en blijft hangen is de kans op schade veeeeel groter
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Vandaag even wezen shoppen... De auto is voorzien van een nieuwe Pro-Line Aero vleugel, GM Low Pofile wielen (soft compound) icm rode wielmoeren (ook de motorbevestiging is gefixt). ![]() ![]() ![]() Ook nog een mooie Hype X7 multilader meegenomen, werkt uitstekend!!! ![]() Nu wachten op mijn Team Orion startbox en GRP efra 3009 uitlaat (komt ook nog een efra 2053 pijpje mijn kant op, even kijken welke het beter doet op dit blokje) ...en het inrijden kan gaan beginnen.... Groeten, Daan |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
Ziet er heel goed uit. Succes met het inrijden. M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Evolva, Spada 09, Madforce, Inferno GT, Inferno MP7.5, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Nog even over die towerpro's, als je weer gaat shoppen, zoek dan naar de 996R, dat zijn de ''verbeterde'' versies van de 995.. overigens, die dingen zijn best leuk.. voor die paar euro die je betaald, heb ik een jaar mee kunnen rijden voordta die doorfikte.. Auto ziet er wel strak uit! motortje ziet er ook lekker uit
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juni 2008 Locatie: Uden, Noord Brabant Leeftijd: 17
|
Oke, maar waarom laat je die erop zitten? Z'on ding is toch alleen om je koppeling eraf te halen. Joost
__________________ Fietsen is gezond, eet meer fietsen Tamiya M-02, Kyosho DST |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Vandaag mijn GRP uitlaatje en mijn nieuwe Team Orion startbox binnengekregen. Omdat ik tóch voor betere servo's wilde gaan, meteen vandaag maar de knoop doorgehakt en voor 2 Savöx SC-1258TG's gekozen. Man wat reageren die dingen snel en het oranje match mooi icm de motorsteun ![]() ![]() ![]() De GRP uitlaat is een EFRA 3009 (thnx Raymond), ben benieuwd hoe die het gaat doen op de .21. Er is ook nog een Tem Factory (ken het merk niet...jullie? Misschien een typfout van de verkoper? Team AE?) onderweg die is EFRA 2053...kan ik een kijken welke het beste bevalt....als ik het al merk... ![]() Nu alleen nog even wachten op de JVD koppeling en dan is de Inferno ready to go...ik kan niet wachten!!!!!!! Groeten, Daan PS. de pistonstopper zat er nog in, omdat ik op dat moment geen gloeiplugjes had liggen. Zo kon er geen vuil in de verbrandingskamer vallen... Laatst gewijzigd door Daniello; 17 maart 2010 om 21:35 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |