![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Als je de tank half leeg hebt gereden en je trekt de dop open, komt er dan rook uit? als dat niet zo is, is er een probleempje met je retourleiding of je tankdop
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 27 augustus 2009 Locatie: Bergambacht Leeftijd: 49
|
Haal slang van uitlaat , ook slang van carb , doe een ballonetje aan uiteinde slang aan de zijde wat normaal op carb. gaat ( tiewrap ), blaas een flinke hoeveelheid lucht door slangetje waardoor ball. opbolt , en hou de uitlaatzijde goed dicht. Kijk wat er nu beurt ! ball. mag niet kleiner worden , zowel : je hebt een lekkage . Vaak komt er toch lucht langs pakking van de tankdop. Ikzelf heb er een gewoonte van gemaakt om na vullen nog even dop na te drukken , baat het niet schaat het niet. |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Tank, 2 slangetjes eraan, wasbak vullen, tank erin duwen, 1 slangetje blokkeren door middel van een m3 of m4 boutje, even op hard op het andere slangetje blazen, bubbels, tank weggooien. komen de bubbels ui de nippels, die met draad dichtende locktite opnieuw erin draaien, komt het onder de tankdop vandaan, nieuwe oring erin maken..
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2010 Locatie: Terneuzen (zeeland) Leeftijd: 32
|
bedankt iedereen zal het allemaal eens proberen heb nu in iedergeval een hoop dingen die ik kan proberen
__________________ GS-Racing SUT CE Championship Edition. Serial Number 355/999 |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
nou heb het vandaag ff geprobeerd de tank is het niet in iedergeval dus dan blijft de uitlaat nog over de nippel die op de uitlaat zit zat wel niet goed vast misschien was dat het wel morgen misschien ff rijden dan kan ik et gelijk zien.
__________________ GS-Racing SUT CE Championship Edition. Serial Number 355/999 |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 januari 2010 Locatie: Axel Leeftijd: 43
| Citaat:
Nee? Kijk hier dan maar eens: Interpunctie - Wikipedia
__________________ Tamiya TNS-T18 RevStorm, TT Outlaw OBL, Graupner Hydropower G1...en toch weer een Calmato. | |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Ik heb nog nooit van dat woord gehoord. Bedankt voor de les, maar heb jij er wel eens bij stil gestaan dat niet iedereen zo goed nederlands kan en dat het sommige mensen niet zo intresseert of dat alles wel goed getypt is.Ik ben niet voor niets van school af gegaan om te gaan werken. Niet alle mensen zijn studenten.
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 januari 2010 Locatie: Axel Leeftijd: 43
| Citaat:
Interpunctie, oftewel het gebruik van leestekens wordt wereldwijd toegepast. En ik had het dan ook niet over schrijffouten! Maar ik neem aan dat je toch wel met me eens bent dat als je zinnen schrijft zonder punten, komma's en hoofdletters en alles aan elkaar fietst, het wel moeilijk wordt om er pap van te breien? Ik lees 6 zinnen zonder ook maar één komma of punt. Overigens, in dit laatste bericht van je bewijs je dat je het wel kunt! En voor jouw info, ik ben al heel lang geen student meer.
__________________ Tamiya TNS-T18 RevStorm, TT Outlaw OBL, Graupner Hydropower G1...en toch weer een Calmato. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |