![]() |
| | #181 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Ik moet zoeken maar moet de foto nog wel ergens hebben. Kijk dan ook even naar de Tamiya Hotshot, een auto welke verplicht stabi's nodig had om de vrije rol die het had tegen te gaan. 1/10 R/C Hotshot Hier het filmpje, skippen naar 3:45 YouTube - RC Hotshot ?filming in 1985?1/10??RC?? ??????? Het achtersysteem zou wel als geheel onafhankelijke 3e demper kunnen werken die bij het gelijk inveren (druk op het rechte stuk) mee werkt.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #182 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2004 Locatie: niet op deze wereld. Leeftijd: 26
|
zonder roll resistance van de schokbrekers/veren zou mss wel kunnen werken... maar niet met het lage rollcenter + hoge Center of Gravity van mijn toendertijdse auto.. leg het CoG op het RC (Roll Center) en hij rolt niet meer, maar of dat zo gewenst is...weet niet. Williams heeft kort geleden nog een testrit gedaan zonder schokbreker veren, de wrijving in de wielophanging was genoeg. (nog wel met normal schokbrekers+stabi) Of ze er ook mee geraced hebben is mij onbekend.
__________________ If everyhting is under control you are simply going too slow! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |