![]() |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
| Citaat:
Daarbij, wat wordt er verstaan bij inremmen..? niet minder als rustig aan doen tijdens het remmen, wat onder normaal gebruik ook zo hoort te zijn...
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Alle nieuwe remmen moet je ff inremmen , of het nou een (1:1) auto is of een nieuw setje schijfremmen op je fiets of rc-auto ....
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 april 2010 Locatie: Oegstgeest Leeftijd: 20
| Citaat:
Door het inlopen in de zeer rijke stand (WOT methode) zat de hele auto onder de olie, dus ook de remschijf dus vandaar ontvetten. tja, wat voor remmenschoonmaakmiddel is het, het komt bij de Action vandaan, het is op alcohol basis dus verdampt snel. | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2010 Locatie: eindhoven Leeftijd: 14
|
oke ik heb hem bij verspaget modelbouw eindhoven gehaald voor 269 daar reden ze hem ook in maar eerst was hij daar 239 daarna 269 en toen weer 259 (had ik net die dure) verder heb ik nog een vraag: (ben nog niet zo bekend van het forum) waar is het firestorm 10t topic heb al gezocht maar welke zoektermen moet ik gebruiken "hpi firestorm 10t Topic""?
__________________ HPI Firestorm 10T,Kyosho Birel kart, Spektrum DX2S, Merlin Tracer 90. Laatst gewijzigd door hpiracingfreak; 4 mei 2010 om 11:02 |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
Ik zag dat je in je andere topic ook die vraag gesteld had, ik denk dat Rattie dit topic bedoelt | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 mei 2010 Locatie: eindhoven Leeftijd: 14
| Citaat:
__________________ HPI Firestorm 10T,Kyosho Birel kart, Spektrum DX2S, Merlin Tracer 90. | |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Hallo, Ik en mijn auto hebben veel plezier ik ben lekker aan het rijden (en sleutelen natuurlijk) maar het afstellen wil nog niet zo heel goed lukken, ik heb een rijdend model maar heb nog niet echt het gevoel dat die goed afgesteld staat. Heb zelf problemen als die nou te arm of te rijk staat op de HSN dus heb nog niet echt aan de LSN gezeten omdat ik eerst het afstellen van de HSN onder de knie wilde krijgen. Dus zou iemand een keer zin hebben om mij te helpen? Woon zelf in Oegstgeest dus Sassenheim is maar een klein stukje En dan heb ik nog een vraag, tijdens het rijden was één van de twee boutjes van de uitlaat los getrild dus pakking kapot boutje weg, dus boutje gekocht en pakking gemaakt. Maar dan nu de vraag, toen ik via de uitlaat poort tegen de zuiger keek zat er een klein groefje rondom de zuiger pak em beet 1á2 mm van de boven kant af, waar is dat groefje voor? Voor de duidelijkheid heb ik er een foto van gemaakt ![]() Alvast bedankt, Thomas |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: RC-Junkies.com Leeftijd: 46
|
Daarin verzamelt zich een oliefilmpje wat werkt als zuigerveer; door vloeistof traagheid en de druk van de compressie zal in die groef een smerend laagje worden gevormd welke de zuiger en cilinderwand smeert tijdens de op-en neer beweging...
__________________ -----RACING!! Because football, baseball, bowling and golf only require ONE ball.... ----- |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2007 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 38
|
Hallo Thomas, Roelof woont in Sassenheim dus wellicht dat hij je post ziet en je misschien kan en wil helpen met afstellen. En anders is het misschien een idee om de nieuwe club in Zoetermeer in de gaten te houden, of naar de eerste meeting te komen. De site: RC Club Zoetermeer | Een nieuw initiatief, centraal in Zuid-Holland , als je voor het forum aanmeldt wordt je op de hoogte gehouden van de nieuwtjes over de club.
__________________ Team AK Modelbouw / sponsored by Computerplan | Student kampioen Truggycup 2011 Running: Mugen MBX6T, Hotbodies D8T | Maandelijks een meeting: www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Dat groefje heeft 2 functies: 1) om oile op te vangen en uit te smeren over de cilinderwand 2) om de resterende olie als een zuigerveer te gebruiken. Leren afstellen is geen punt, ik heb nog t/m dinsdag vakantie.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Citaat:
. Moet even kijken hoe ik er dan moet komen maar dat komt later.Wat voor meetings zijn het? Een beetje praten, een beetje rijden enz. of echt wedstrijden? Ik zal me aanmelden voor het forum. @Bart_banaan Bedankt voor de reactie, daar had ik nog niet aan gedacht maar wel logisch dat het daarvoor is, nu ik het weet tenminste. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| hpi, hpi firestorm, hpi firestorm 10t |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |