![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 41
|
Raar, ik heb het nog even nagekeken in de originele manual van het motortje en daar staat de carb die ik heb ook afgebeeld (maar evengoed gaat er een andere op als de trekstarter het weer doet)
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
Nee zat er ook niet op. Heb inmiddels een andere carb er op gezet, trekstartveer is ook gemaakt, maar voordat ik die veer er weer inkrijg zonder dat ie er weer uitspringt.... Heb helaas geen punttang kunnen vinden anders zet ik 'm er zo in.
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
en?? is het al gelukt ??
__________________ 18 februari 2012 Indoor rijden (nitro/electro) !!! http://www.rcc-zoetermeer.nl MELD JE NU AAN !!! |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Nee helaas trekstarter is alweer naar de kl*** , en nu voorgoed. Even wachten tot ik weer geld heb voor een nieuwe...
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
Ik kan me zo gauw niet meer herinneren hoe de motor erop zat, maar is hij niet te starten met een accu-boormachine?? Bitje op de accuboor, vrijloop lager op de plek waar de trekstarter zit en starten maar... en anders heb je "mijn" buggy nog... Al mee gereden??
__________________ 18 februari 2012 Indoor rijden (nitro/electro) !!! http://www.rcc-zoetermeer.nl MELD JE NU AAN !!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| infinity, motor, probleem, team |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |