![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2004 Locatie: Hoorn Leeftijd: 41
|
Hallo, Ik heb hier een auto met een Team Infinity 18 motor er op. Nu wil de wagen alleen starten als de gasschuif 1/3 openstaat, met als gevolg dat de wagen dus gelijk wil rijden. Hoofdsproeier staat goed. Weet iemand wat dit zijn kan ?
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2005 Locatie: Rhoon Leeftijd: 42
|
De ondernaald (LSN) iets ( 1/8 ) open draaien, kijken wat er gebeurd en indien nodig herhalen. De hoofdnaald (HSN) is niet van toepassing op het starten. John
__________________ Powerboten, Heli's, Wagens, www.rcrotterdam.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Hmmm, voor de rest zit er geen stelbare schroef op de carburateur, behalve van de stationair : ![]() Niet aan de voor of achterkant een LSN te vinden.
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
De braampjes vlak vijlen en controleren als de veertjes niet al te slap zijn en kan je hem zo weer gebruiken. De braampjes kunnen wel een probleem vormen als de clutchbell et dicht op zit.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Net even bijgevijlt en alles weer in elkaar gezet, 1 veertje lijkt trouwens "net iets" slapper als de andere. Hetzelfde probleem blijft nog.. [edit] 1 van de asjes waar je de koppelingsschoen overheenschuift steekt trouwens ook wat meer uit dan de andere (dit stukje zie je ook uitsteken op de foto). Terug tikken ? [edit] Dit is het ook niet
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. Laatst gewijzigd door Gammapooka; 28 juni 2010 om 18:10 |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Pffff koppeling in zijn geheel gedemonteerd, motor er op gezet (zonder koppeling dus) : zelfde probleem. Motortje blijft alleen lopen als ik de stationair iets hoger stel dan normaal. Maja, als ik dan de koppeling er weer op zet pakt ie gelijk de koppeling weer dus. Kan het kwaad als ik die koppelingsveren wat strakker maak zodat ze pas pakken bij een hoger toerental ? P.s. compressie en de gloeiplug zijn goed.
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Welke brandstof en welke gloeiplug gebruik je?
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Rossi R3 (ook andere pluggen geprobeerd) en heb zowel Tornado 16% als ModelTechnics Quickfire 16% geprobeerd. Ik heb boven nog wel 2 andere brandstoffen staan, zal zo even kijken, eerst een bak koffie want ben net bed uit haha
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Net ff gekeken, ik heb nog staan : Model Technics Duraglo 16 (info : duraglo) Model Technics Expert Mix GX-5 (info : gx-mix) Beide niet geprobeerd op die auto (doen het wel goed op de andere auto's)
__________________ Reely Firestar, 3x Airboat, Lama V4, Lama Xtreme Gij zult niet stelen, de regering dult geen concurrentie. Laatst gewijzigd door Gammapooka; 29 juni 2010 om 11:14 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
Die gx-mix zou ik niet gebruiken. Die beval wel heel erg veel olie namelijk en daar loopt het motortje echt niet beter op. Die dynaglow zou je kunnen proberen, die bevat 15% olie totaal. Is nog wel redelijk veel, maar is beter dan dat gx-mix. M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Evolva, Spada 09, Madforce, Inferno GT, Inferno MP7.5, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Idd, die GX heeft maar 5% nitro ook trouwens, die zal ik dan wel gebruiken voor mn airboat. Vanmiddag maar die Dynaglo proberen
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Helmond
| Citaat:
Je moet de dynaglow hebben niet de duraglow, deze bevat te veel olie.
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 | |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
En alsof de duvel er mee speelt : ik ga net weer proberen en ruk de trekstarter aan gort $^%$%^$%^$^%$^%$^$#%$# !!! Einde verhaal....
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
Net even op de site van nitrotek gekeken: er zit inderdaad een verkeerde carb op. Nieuwe kost 22 euro....
__________________ 18 februari 2012 Indoor rijden (nitro/electro) !!! http://www.rcc-zoetermeer.nl MELD JE NU AAN !!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| infinity, motor, probleem, team |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |