![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 december 2008 Locatie: Peer Leeftijd: 22
|
Normaal doe ik aan rc heli vliegen maar voor tussen door heb ik mij een rc auto gekocht. Maar nu is mijn vraag bij een heli heb je een hele hoop upgrade parts afhankelijk van merk en model. Maar heb je voor deze auto ook upgrade parts van aluminium of carbon , enz ...?
__________________ ""NEVER CHANGE A WINNING TEAM"" R&S Modelstore |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
De huistuner van Kyosho is K-factory, kijk daar eens rond.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Deventer Leeftijd: 46
|
Maar ik denk dat je niet veel voor een Fazer vindt. K-Factory is meer voor de wedstrijdmachines, waar de V-One-Sxxx en FW-0x afgeleiden van zijn. Fazer wordt als instap RTR gezien, as-it-is, een hele leuke auto.
__________________ "Ik ben dol op de zomer: ik geniet elk jaar weer van die dag!" |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
ok alvast bedankt voor jullie hulp. Ja ik weet dat het een instap klasse is eerst wou ik een kit kopen van hpi maar dan kost het al snel wat meer en omdat ik vooral met heli's vlieg is deze goed genoeg.
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Er zal vast wel wat te vinden zijn aan alu en carbon... Vraag is of het verstandig is De ervaring hier leert dat je er op bepaalde punten wat aan hebt , en dat zijn er niet veel ![]() Het enige wat je in alu aan zou moeten/kunnen aanschaffen zijn fusees en dempertorens , voor de rest zo ver mogelijk bij alu vandaan blijven. Draagarmen enzo , niet aan beginnen Op het moment dat je dan een keertje een klapper maakt sta je ineens voor een stuk meer kosten als met plastic draagarmen.. Alle kracht wordt namelijk nog verder de auto ingestuurd waardoor meer onderdelen kapot gaan , met plastic breekt gewoon het draagarmpje en die vervang je meestal met 5 min. weer
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Een erg mooi voorbeeld idd ... Met plastic armpjes was je zo klaar geweest , nu kon de halve auto uit elkaar gok ik
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juli 2010 Locatie: Kedichem Leeftijd: 32
|
Klopt, Accu/ontvangerbox er af, Diff er af, Fusse's en C-hubs er af. Nieuw spul monteren Totaal een 20 minuten op de parkeerplaats gezeten. Gelukkig had ik wel alles weer bij me want de parkeerplaats was een klein half uur rijden vanaf huis en ik was er nog geen 10 minuten dus naar huis wilde ik ook niet direct. |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Heeft het nut om voor ook een differentieel te steken of niet. Of anders gezegd wat heeft het nut van een differentieel in de voorste aandrijving. Nu rijd hij ook al goed maar een echte heeft toch ook overal differentieel.
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Een vaste as voor (ook wel een spool genaamd) is veel gebruikt maar diffs komen ook voor. Als de auto goed rijdt moet je daar geen verdere aandacht aan geven want het rijden op straat of een parkeerplaats vereist amper een professionele aanpak van de setup, alleen met het rijden op een circuit zal je met dergelijke dingen moeten spelen vor een optimaal stuurgedrag.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |