![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 augustus 2005 Locatie: Geleen, Limburg Leeftijd: 44
|
Aan uit knopje is simpel, de schakelaar zelf wordt vuil en gaat onherroepelijk een keer kapot, de failsave doet dan niks omdat ie geen spanning meer heeft. Dan heeft dat schakelaartje zelf weer stekkers en kabeltjes, ook deze gaan defect, zelfde resultaat. Je wilt niet weten hoe vaak ik al een auto ervandoor heb zien gaan omdat in dit stukje van de electronica een probleem zit. Een goede stekker heeft dit probleem niet en je hebt meteen een mooie oplossing om het packje te laden terwijl het nog in de auto zit. Paar van die plugjes kosten een paar euro, daar hoef je het niet voor te laten, gewoon 2mm goldplug ofzo is prima.
__________________ Pa : HPI Vorza + Parrot AR Drone / Zoon : Traxxas Slash Platinum + MCX / Dochter : Traxxas Revo 1/16 |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2010 Locatie: hilversum en omstreken Leeftijd: 16
|
ach zo :P ja dat klinkt volkomen logisch het is toch handig als de failsafe het ook daadwerkelijk doet. snap alleen niet hoe dat nou zit met die plugjes en hoe het allemaal nou precies moet gebeuren maar daar hoef ik me ook nog niet druk om te maken :P ik heb op dit moment voldoende informatie aangezien de auto er over minimaal 45 dagen pas zou zijn... en dat moet nog blijken of mijn ouders het ook een goed idee vinden. anders duurt het enkele maandjes langer XD die auto gaat er komen sander |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2008 Leeftijd: 30
|
Inderdaad het inrijden is zeer belangrijk Ik heb dit gewoon op het circuit van Mol gedaan, was toch niemand aanwezig dus kon niemand hinderen als zondagsrijder De tip van het goudcontact ipv een switch is inderdaad een zeer goede, moet ik ook nog voorzien eigelijk...
__________________ Mugen MBX6R OS / Mugen MBX6T OS / Mugen MBX6 ECO / Duranog DEX210 / Hobao Hyper TT-e / Sanwa M11X |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 2brothers, beginner, carson, nitro auto |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |