![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2010 Locatie: hilversum en omstreken Leeftijd: 16
|
dag allemaal Ik ben Sander 14 jaar en ik woon in omgeving Hilversum. Ik heb op dit moment nog geen auto(s) maar ik ben zeker weten geïnteresseerd in het kopen van een brandstof auto aangezien ik over 2 maanden alweer mijn verjaardag vier en er dus een x aantal euros beschikbaar komt. Dat het vervelend wordt voor de mensen die al lang(er) op dit forum actief zijn snap ik maar hier komt ie dan toch: ik kan niet kiezen welke auto ![]() Na lang op internet naar auto's te hebben gekeken en nog langer gelezen te hebben op dit forum kan ik er nog steeds niet uitkomen... ik begon op nitrotek te kijken (nitrotek.nl) en dan wel met de acme condor pro. helaas wordt deze auto veelal afgeraden en dus viel die al af. Toen lichte twijfels voor een hsp backwash maar toch ook maar uit m'n kop gezet. op conrad een kyosho dbx g3 gespot. Even opgezocht hier op't forum maar nitro auto's aanschaffen op t internet schijnt niet slim te zijn voor beginners. verder gezocht naar modelbouwwinkels in de omgeving, ik kwam natuurlijk bij 2brothers in bussum uit. op het forum hier niets dan lof over 2brothers. de keuze is nu gemaakt voor de carson stormracer extreme. hier opgezocht en t hele thread over deze auto gelezen. krijgt aardige reacties. Nu is mijn uiteindelijke vraag dus of dit een goede starters auto is? Ik kwam er in het thread over de stormracer niet echt uit en daarom toch maar de vraag hier. als iemand mij een beetje zou kunnen helpen zou dat heel erg fijn zijn opdat ik dan niet straks naar de winkel ga zonder enig idee in mijn hoofd. alvast heel erg bedankt aan iedereen. Sander Laatst gewijzigd door Sandertje; 3 augustus 2010 om 01:17 Reden: puntjes op de i :) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juli 2010 Locatie: Kedichem Leeftijd: 32
|
je kunt natuurlijk wel een auto kopen op internet maar als beginner mis je dan het voordeel om bij een winkel binnen te stappen en hulp te krijgen. Zie dat beetje extra geld als met een verzekering. Je betaald er iets voor maar als het nodig is haal je er voordeel uit. In dit geval dus service. Koop je bij conrad die kyosho is niets mis mee maar ga je dan elders om service vragen zouden ze vast minder coulant kunnen zijn. Let wel een goede shop zal jou als klant willen houden dus kan het best dat je toch die service krijgt. Want als je brandstof of onderdelen moet hebben zal je dan sneller aan hen denken. Succes alvast. Jasper |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
Als het je allereerste auto is dan adviseer ik je ook om naar een modelbouw winkel te gaan. 2 Brothers is inderdaad een goede winkel, waar ze goed advies geven. Ga er gewoon heen en laat je goed voorlichten. M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Evolva, Spada 09, Madforce, Inferno GT, Inferno MP7.5, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
bedankt voor jullie reacties alvast. ik zag gister op quartel die kyosho voor over de 300 euro staan terwijl die bij conrad 150 euro is... kan dat? ik ga denk ik gewoon naar 2brothers ergens de komende weken voor info en dan later de auto ook echt kopen. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
Dat is de DST inderdaad. Hoe Conrad dat doet is mij ook een raadsel, maar blijkbaar kan het uit M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Evolva, Spada 09, Madforce, Inferno GT, Inferno MP7.5, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Het is de kyosho DST wat bij Conrad in de aanbieding voor 149,- Hier een link naar de conrad site voor de auto. Kyosho stadiumbuggy DST 4WD (R2R, 1:10) - 1:10 stadiumbuggy / truggy - Conrad Electronic En ja ik ben een Kyosho fan M.v.g. Mark
| | |
| | #8 (permalink) |
|
je hebt gelijk! :P maar toch heb ik ook gelijk: Kyosho buggy DBX G3 4WD (R2R, 1:10) - 1:10 buggy - Conrad Electronic ik begin nu toch te twijfelen of ik er gewoon een bij conrad zal kopen en dan naar 2brothers te gaan voor brandstof en onderdelen enz. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 27 december 2009 Locatie: de bilt, onder utrecht
|
ik heb laast ook me eerste nitro auto gekocht maar gewoon op marktplaats de dag daar na ben ik naar 2 brothers gegaan en informatie over de auto vragen en heb ik hem gelijk laten afstellen laast was ik er met me moeder toen gingen ze een truggy starten en er mee rijden dus ik vroeg of ik ook mischien mog en dat mog ik gewoon doen ze zijn daar echt heel vriedenlijk mvg
__________________ I say you one thing, Never Give Up AYK 1:12 Binnenkort Ja moeilijk om een nieuwe auto te kiezen |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Je hebt gelijk Tnx voor het attenderen erop. M.v.g. Mark
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Kyosho is gewoon een goed merk. Ze hebben auto's in hun programma die wereldkapioen zijn of zijn geweest (Denk aan de V-one-RRR, De Evolva natuurlijk en de Inferno). Kwalitatief is het prima spul en ook de verkrijgbaarheid van onderdelen is gewoon goed. Nadat ik een keer meegedaan had met de Kyosho world cup was ik verkocht aan het merk. De auto's zijn goed en makkelijk om mee te rijden en als je er 1 als bouwpakket hebt zul je merken dat er een goede en duidelijke handleiding bijzit. M.v.g. Mark
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 28 januari 2007 Locatie: Laren Leeftijd: 19
|
Haha iemand uit de buurt Ik woon zelf in laren, en heb een fg monster beetle, doe dr alleen niet zo veel meer mee Als ik jou was zou ik een nieuwe auto lekker bij 2 brothers gaan kopen, toffe gasten daar, leggen goed uit, en dan weet je tenminste waar je mee bezig bent, en hoe en wat. Waar ga je rijden btw? Greetz
__________________ 1x Bi wing*1x Picooz*1xminium= dood* 1x FG MB |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2007 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 38
|
Voor die € 149 van Conrad heb je echt een hele leuke, stevige auto met een goede motor erop. Die aanbieding is ook superscherp, die prijs betaal je al bijna als je alleen de GXR-18 motor los zou kopen.
__________________ Team AK Modelbouw / sponsored by Computerplan | Student kampioen Truggycup 2011 Running: Mugen MBX6T, Hotbodies D8T | Maandelijks een meeting: www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2007 Locatie: Kerkrade
|
Klopt als een bus, kan het alleen maar beamen, met de DST doe je geen slechte koop, heb hem ook en ben top tevreden, heb alleen in de winkel bijna 100 meer betaald...... Maar ja, that's life, niewaar. En Kyosho heeft degelijk materiaal en reserve-onderdelen zijn bij ebay veel en goedkoop te krijgen. Maar de DST kan wel een paar klappen verdragen.
__________________ Bashing is the life..........but remember, life is pain *FG Baja + Samba Reso* * *LRP C3-STX pro 2.4GHz F:H:S:S* |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 2brothers, beginner, carson, nitro auto |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |