![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: RC-Junkies.com Leeftijd: 46
| Citaat:
Hij wordt eind van de maand ingezet tijdens de RC-Junkies demo bij de Monster Jam in het Gelredome: ![]() Hier staan de foto's van mijn Twin engine Monster: http://www.rc-junkies.nl/gallery/index.php?list=4
__________________ -----RACING!! Because football, baseball, bowling and golf only require ONE ball.... ----- Laatst gewijzigd door Bart_Banaan; 8 september 2010 om 10:14 | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
Dat is overigens geen madforce maar een Giga Crusher M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Spada 09, Madforce, Inferno GT, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2010 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 35
|
Oh de monsterjam ik kan niet wachten. En wat betreft de twinner, het is leuk om te zien en horen. Afstellen is wat werk maar de lol die je ervan heb is onbetaalbaar. @ jaap zijn jullie beide dagen aanwezig? Dit jaar ben ik er alleen zondag in de hoop dat de trucks nu wel helemaal los gaan, ik had het gevoel dat ze op zaterdag het materiaal te veel sparen om zondag nog te kunnen rijden.
__________________ Hongnor X2 pro LW WERKS B7 pro , hongnor X2 pro LW WERKS B5, twinzilla savage 2x P3.28 , hotbodies pro-evo buggy P7 EDO mod , Picco Speed |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Wat inspiratie,Ofwel kijk voer Twin 1/5 onroad YouTube - bicilindrico macchina 1/5 Twin truggy YouTube - Twin Picco .28 Truggy 1st test run Savage twinner YouTube - HPI SAVAGE TWIN 4.6 HPI TWINZILLA R/C NITRO Savage twinner speedrun 112km YouTube - Savage Twin 70mph Savage twin 4-takt YouTube - 4stroke twin HPI savage Twin titan YouTube - twin titan with twin lrp .28 putting around yard Twin ofna GTP2 YouTube - Bernad's Twin Nitro OFNA GTP 2 RB TM928's Engine Test En nog een twin rotor puller echt dik geluid!!!!!!! YouTube - R/C Twin Rotor Tractor Puller
__________________ Hongnor X2 pro LW WERKS B7 pro , hongnor X2 pro LW WERKS B5, twinzilla savage 2x P3.28 , hotbodies pro-evo buggy P7 EDO mod , Picco Speed |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Blijft een genot om naar te kijken zo een micro variant van de (big boys). Het begint nu weer te kriebelen, ik moet ook maar snel weer de savage twinner in elkaar zetten. En het is bijna winter dan komen de projectjes weer boven water.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |