![]() |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Maldegem, België Leeftijd: 21
| Citaat:
Met de komst van het internet ben ik dan beginnen lezen over deftige auto's en daaraan heb je plezier. Je betaalt iets meer, maar je hebt er wel plezier aan. Zo'n redcat gaat stuk als je er nog maar naar kijkt.
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 maart 2011
| Citaat:
| |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
Kyosho DBX 1/10 RTR Buggy | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
kyosho is gewoon een goed merk. zoek de filmpjes maar eens op op youtube.
__________________ http://www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2008
|
Ga je nu echt ELK model hierin plaatsen wat je toevallig tegenkomt op het web?? Ga eerst eens kijken wat JIJ een mooi model vindt en of hij in je budget past... De merken die goed zijn heb je al aangeraden gekregen.. Het gaat er toch om wat JIJ mooi en leuk vindt??? |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2008 Locatie: Hoogeveen Leeftijd: 35
|
Zoals al zovaak in de diverse draadjes is gezegd. Kijk eerst wat voor winkels er in de buurt zitten en wat die leveren en welke onderdelen ze snel kunnen leveren. Ga dan kijken wat voor auto je wil. Koop mijn auto 10 x liever in de winkel dat via internet. In de winkel krijg je gelijk goede uitleg van de werking van de auto. Je kunt eventueel vragen of zij de auto inrijden cq afstellen. Later kun je ook makkelijker terug gaan als er iets mee is. Misschien hebben ze nog wel een 2e handse staan. Die zijn vast goed anders verkoopt hij hem niet. Service is net zo belangrijk als goedkoopheid. Goedkoop word duurkoop. Dank die paar gekken in NL die nog een RC shop hebben. En gun ze een paar euro. Als ze er niet meer zijn kom je erachter hoe je ze gaat missen.
__________________ FG Truck MAN, Robitronic Mantis, GS Storm Evo, GS Vision, Xray M18 pro, DX3E, 4PL Member of Romulco Racing Team |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 maart 2011 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 28
| Citaat:
Laat es weten hoe hij rijdt etc etc. Gr Flippo
__________________ | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2011
|
hallo ik ben nieuw hier en ik heb meteen een aantal vragen wie weet hoeveel baterrijen er in een auto moetten en waar moeten ze in en welke baterijen ik heb een kyosho nitro auto en een hitec zender moet er ook nog iets opgeladen worden ik weet het niet wie kan mij helpen |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
Gelijk maar even 2 vragen terug, om het plaatje duidelijk te krijgen. Heb je de auto nieuw of tweedehands gekocht? En zit er een instructieboekje bij.
__________________ http://www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Waarom hier en geen nieuw topic? De manuals zijn gewoon bij Kyosho en Hitecrc te downloaden, daar kan je zien welke en hoeveel er aan batterijen in moeten. Meestal gaan er in de zender 8 stuks en in de auto in een houder 4 maar als je dat goed bekijkt zal je dat zo kunnen zien. Als je oplaadbare batterijen hebt zal je die ook op moeten laden. Dan is er een gloei-steker voor het voorgloeien ven de gloeiplug, die zal je ook moeten laden.... En gezien je kennis zou ik eerst eens de paar sticky's doorlezen.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| advies, auto, beginner, nieuw, nitro |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |