![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 maart 2011
|
hallo, ik ben bastiaan, ik ben compleet nieuw op dit forum en ook nieuw bij rc auto's. ik wil graag een nitro rc auto aanschaffen, en mijn budget is 300 euro, kunnen jullie mij advies geven ?????? ik heb trouwens al een redcat aftershock 3.5 gezien met .21 sh motor(3.5 cc) en 125 cc tank, 2 speed transmissie. is dit wat????? bastiaan ruitenbeek |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2009
|
Met jou budget zal ik voor iets anders kijken, onderdelen zullen niet heel makkelijk te vinden zijn ( bij niet veel winkels althans). Kijk eens naar Hong Nor / Kyosho / HPI Dit zijn veel voorkomende merken met goede stevige auto's.
__________________ Team Akmodelbouw Savox Servo's, Mugen Seiki, Hong Nor, Werks Racing, Alpha Plus, JVD-RC |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
ik wil wel graag 1/8 hebben hong nor kysoho en hpi die??? | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 23 februari 2011 Locatie: arnhem Leeftijd: 37
|
voor kyosho ff op www.kyosho.de kijken zie je alles wat er is plus de extra onderdelen die je kunt bestellen groet marc aka boedha
__________________ never drive faster than youre angel can fly Fg marder |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
bedankt voor de info, maar deze zijn niet rtr toch? | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2010 Locatie: nederland Leeftijd: 15
|
ik heb een seben racing onroad auto (exact hetzelfde als redcat en hsp) en ik heb ook voor onderdelen gezocht en kon toch nog best veel onderdelen op verschillende websites vinden voor een spot prijs vergeleken hpi en andere merken k rijd nu nog steeds met de mijne alleen k heb wel het motortje vervangen omdat k de power aardig vond tegen vallen maar voor de rest prima autotje als je het mij vraagt. maar je moet niet top kwaliteit verwachten voor dit geld |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
een tijdje geleden verkocht conrad de dst van kyosho voor een hele lage prijs van 200 euro. Als de auto, die jij op het oog hebt, al een kloon is van een kloon, dan zou ik er niet aan beginnen. De kwaliteit kon wel eens erg slecht zijn. Zie ook het bovenstaande bericht.........
__________________ http://www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 2 maart 2011 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 28
|
Kijk eens naar de Classic HPI Savage (Toemen Moddelbouw). Heb de grotere versie gezien bij een maat van mij (wel customized, maar een MONSTER) Die is nu flink afgeprijsd naar 319,-eu. Als ik mijn Losi Ten-T nog niet had... Conrad heeft de Kyosho DST nu voor 159,-eu. Deze wil ik zelf ook nog misschien erbij aanschschaffen (meer om de kwaliteit/prijsverhouding) Anywayzzz. suc6 met jouw uiteindelijke keuze!
__________________ |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
is dit misschien wat?????, of is thunder tiger niet goed.. : Thunder Tiger Tomahawk ST Truggy - RTR - 6197-F - Brandstof modellen - Toemen Modelbouw |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 juli 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Utrechtse Heuvelrug Leeftijd: 16
|
kijk eens naar het verschil tussen een HPI of een thunder tiger , het antwoord op de vraag weet je zelf dan wel.
__________________ ''Aerodynamics are for people who can't build engines.'' - Enzo Ferrari |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| advies, auto, beginner, nieuw, nitro |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |