![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 mei 2011 Leeftijd: 16
| Citaat:
| |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 6 augustus 2011 Leeftijd: 17
|
Ik heb dezelfde auto en ik kan je zeggen dit is een zwaktepunt van de redcat tornado. Ik heb dit ook gehad mijn advies: haal de andere er ook vanaf en maak er een 2 wd van dus alleen achterwiel aandrijving. En dan moet je naar de winkel gaan om 2 nieuwe dogbones te halen (zo heten die dingen btw) van een redcat is dat 61 mm en zet er weer nieuwe onder en rij voortaam wat voorzichtiger Succes ermee trouwens |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 8 augustus 2011 Leeftijd: 15
|
hallo ik ben steffan en ik ben nieuw op dit forum en ik weet eigelijk niet of ik dit hier moet posten maarja.. en ik heb ongeveer net zon probleem als brammartens namelijk dat de stangetjes die in de kop zitten en zo dus de wielen aandrijven er bij mij telkens uit knappen tijdens het rijden??? heb ik al 2 keer gehad en ik los het nu zo op met een koperdraadje ertussen maar dat zal niet lang meer houden iemand ervaring of tips ik hoor het graag mvg steffan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| achterwiel, buggy, defect, voorwiel, wielen |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |