![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 juli 2009 Locatie: Den Haag Leeftijd: 18
| Citaat:
Sorry dat ik zo laat reageer. Maar de prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Het enige echte probleem vind ik de zwakke servo. Verder rest is het een zeer goede auto vind ik. Ik ben zeer te vrede. Er zijn wel wat onderdelen kapot gegaan ondertussen maar dat komt door mijn stomme fouten, zoals op een skate baan gaan rijden enz. Ik heb de oudere versie met 27mhz en niet 2.4 ghz thats it
__________________ HPI Trophy 3.5 & Savox! ||Beest! | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 29 november 2011 Locatie: Lembeke, België Leeftijd: 33
|
En ondertussen is het gebeurd, ... mijn Trophy 3.5 is geleverd via www.modelsport.co.uk en alles is perfect verlopen. Propere mailings over de status van mijn order, traceringsnummer via DHL, levering op 4 werkdagen. Het enige minpunt is dat het zo lang duurde om £ pond op hun rekening te krijgen (dit koste mij een volledige week). Hier de eerste foto's van mijn HPI Trophy 3.5: ![]() ![]() ![]()
__________________ Offroad HPI Trophy 3.5 - HPI Pulse 4.6 |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2011 Locatie: Rhenen Leeftijd: 14
|
Wazzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Mooi ding man, congratulations! Mijn nitro is er ook, vandaag wordt inlopen en binnen zijn eerste rit! Succes en veel plezier ermee!
__________________ Electrix Ruckus RC<> Hpi Bullet mt Flux electro<>Kyosho DBX |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
ga hem met dit weer nou niet inlopen: het is gewoon te koud daarvoor!
__________________ http://www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
ben dringend op zoek naar spijkerbandjes voor 1/8 ik ga er de 11 stedentocht mee rijden haha Nee, ik heb inderdaad nog wel wat geduld, gewoon eerst eens alles bekijken en ontdekken. Vanaf volgende week geen vriestemperaturen meer.
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 14 december 2009 Locatie: Rechts van Zwijndrecht & onder Papendrecht
|
Als het goed is zitten bij jou in de velgen (en niet in de banden) ontluchtingsgaatjes. Deze zijn goed in zand in de band werken. Dat krijg je er bijna niet uit. Plak ze dicht en maak met een tire reamer (of zoiets, speciaal en simpel dingetje)een paar kleine gaatjes in het rubber van de band. Dan zit je minder,tot niet, met de zand ellende. ![]() De meningen zijn hier heel erg over verdeeld. Als het gat niet mooi rond is kan het inderdaad makkelijker scheuren. De banden zijn bij mij al versleten voordat ze scheuren. Bij mij werkt het prima en dat is mijn mening. Edit : Of op deze manier.. Binnen en buiten
__________________ What has been seen.... Cannot be unseen. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Maldegem, België Leeftijd: 21
|
Ik maak gaatjes in m'n banden met een revolver tang. Een keer in de Lidl gevonden voor 3euro, maar werkt super goed. Nog nooit een gescheurde bang gehad op die manier.
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
bedankt voor de tips, ik kijk het na Nog iets vreemd: wanneer ik naar volle gas open ga, dan duw ik met de staafjes (gasservo) tegen de nitro tank, dit lijkt niet de bedoeling. (de tank beweegt zelfs) Ofwel zijn die te lang ofwel moet ik die wat meer proberen indraaien. Er zit schroefdraad op die staafjes dus dat lijkt de bedoeling.
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 november 2011 Locatie: Eindje Leeftijd: 29
| Citaat:
Je kan dat staafje wat verder terug kunnen stellen. In korten hoeft niet, gewoon opnieuw stellen maar dan wat verder van de tank af.
__________________ Mugen Seiki MBX6-EU = MUGASM! | |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Probleem met de gas servo is ondertussen opgelost, deze bleek foutief gemonteerd, het staafje stond aan de verkeerde zijde van de houder waardoor het schuin tegen de fuel tank duwde. In de manual stond het wel juist dus heb ik het gecorrigeerd. Kleine vergissing dus bij de montage. nog iets anders: Wat mij nog opvalt is dat er weinig plaats is om een fuel filter te steken. Ik heb er zo nog eentje liggen en wil die wel gebruiken. De slangen zitten tussen de uitlaat en de tank proper weggeborgen in die houders, waardoor je weinig ruimte over hebt.
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 november 2011 Locatie: Eindje Leeftijd: 29
| Citaat:
Als het goed is zit er een houder voor een benzine filter bij de auto. en die plaats je zoal op de foto op het midden diff. (staat ook in de handleiding) Heb ff snel 2 foto's gemaakt. hoop dat het duidelijk is. ![]()
__________________ Mugen Seiki MBX6-EU = MUGASM! | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Als je de kleine filter van Tornado gebruikt kan je die gewoon los laten hangen.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2012 Locatie: deventer Leeftijd: 50
|
hoi daar houd rekening met wat je buiten de europa zone besteld ,alles buiten Eu betaal je invoerbelasting en inklaringskosten door bezorger in nl is dat post nl voor het grootste deel info postkantoor anders baal je straks !!! grt baddodo |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
@Bedankt voor de foto's Paultje Er zit inderdaad een houder voor een benzinefilter bij, maar mijn filtertje is te klein daarvoor. @Zoals Roelof schrijft heb ik een klein filtertje ondertussen los geplaatst net boven de bodemplaat (tussen de uitlaat en het tankje eigenlijk) @baddodo dat is in orde, geen probleem
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |