![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
De motor zal niet lopen zonder glowplug, en ook niet startbaar zijn. bedoel je een glowplug driver? zonder de driver zal die alsnog niet starten. brandstof: Ongeveer een week als je elke dag rijdt.... Hangt van veel dingen af, afstelling, rijstijl, Reken het ongeveer zo uit, gaat 125ml in het tankje, haal je dus 18 tankjes uit een vat(je giet er wel eens wat naast, dopje openlaten staan, keertje niet willen starten ed) keer een minuut of 10 rijden, is ongeveer 2.5 a 3 uur rijden op 1 vat brandstof. kan je zelf bepalen hoe lang je achter elkaar rijdt.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
lees de stickie's bovenaan dit forum deel, om te beginnen bij deze: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ofmotor-5.html
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
OMG... Een nieuwe "never ending story".......... Ga zelf eens wat zoek en leeswerk verrichten op het forum , er staan een aantal heeeeellllllleeeeee mooie sticky's bovenaan in het brandstofauto gedeelte met de vermelding "BELANGRIJK" ....
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
Ik denk dat je er heel verstandig aan doet, om iemand met ervaring je te laten helpen met je nieuwe aanschaf. Dat werkt zoveel beter en bespaart je heel veel narigheid. en voor de rest: Heel veel lezen/studeren over inlopen, onderhoudt enz.
__________________ http://www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2004 Locatie: prov.groningen Leeftijd: 45
|
12 jaar.........aardig jong. zoals gezegd, heel veel lezen en goed je verstand gebruiken. iig. succes.
__________________ FG sportsline - Tamiya Leopard 2A6 FO Tank Tamiya Leopard 1 under construction |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Citaat:
Ik weet bijna wel zeker dat het erin staat.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2007 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 18
|
je kan wel zonder gloeiplug driver starten maar dan moet je met een voeding van 1,5/2 volt gebruiken en dan je gloeiplug aansluiten met van die krokodillen bekjes en de andere op je koel kop. maar een gloeiplug driver is goedkoper en handiger, zo iets is pas handig als je gloeiplug driver kapot is gegaan en je toch wilt rijden
__________________ Te veel modellen om hier neer te zetten |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 22 augustus 2011 Locatie: aalten Leeftijd: 14
|
Ik ben begonnen met 16% dat is volgens mij wel het minimum. Daarna heb ik met 20% gereden en nu met 25% na mijn gevoel rijd hij met 25% het best. Blijft het best lopen en start veel beter dan bij 20 of 16 en na volgens mij en mijn pa rijd ie ook agressiever met 25 merk je ook heel erg aan het optrekken.
__________________ ISHIMA RAVE M1.0S |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 8 november 2010 Locatie: Omgeving Eindhoven Leeftijd: 25
|
natuurlijk merk je een hoger percentage, daar wordt hij opgefokter van... staat de levensduur van e.e.a dan weer tegenover. ik pruttel trouwens ook op 25% rond hoor...alleen bij inrijden niet.
__________________ HPI Trophy 4.6 Truggy |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2010 Locatie: eindhoven Leeftijd: 14
| http://www.hpieurope.com/manuals/pdf/101704.pdf pagina 6 rechtsonderaan staat de percentage nitro.... oke en dat zeg ik meteen wat er staat 20-25% Shyvan: is moelijk he,een boekje openslaan...
__________________ HPI Firestorm 10T,Kyosho Birel kart, Spektrum DX2S, Merlin Tracer 90. VERKOCHT |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| hpi, nitro, traxxas |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |