![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2011 Locatie: Hoogeveen Leeftijd: 21
|
Hallo allemaal, Wie kan mij helpen aan stickers van Kyosho. Op kyosho.de staan wel stickervellen, maar niet wat ik zoek. Ik ben op zoek naar een paar stickers waar alleen kyosho op staat. Heb namelijk me body's klaar voor dit jaar en wil ze een beetje bekleden met een klein beetje reclame. Wie kan mij helpen ??? Heeft u wat, zou u het me kunnen laten weten via pb of mail: hrvonk@live.nl. Zou u dan ook een foto er bij kunnen doen. Alvast bedankt voor jullie hulp !
__________________ Kyosho V-one RRR with RB tj10 engine, Xray m18 pro, HPI Trophy 3.5cc & spektrum DX2S |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 5 december 2004 Locatie: Aalsmeer Leeftijd: 38
|
voor welke auto? misschien is dit wel wat? TFD-102 of dit: IFD-401 (zitten wel wat mp9 stickers bij, maar die stuur je maar naar mij of: 39778
__________________ Team Kyosho // Orion // Ko Propo // MuchMore |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2011 Locatie: Hoogeveen Leeftijd: 21
|
Is voor een v-one serie. Maar dat hoeft van mij er niet op te staan. Gaat mij er om dat er iets op staat, dat je toch beetje kan zien wat onder de body licht. Matthijs, waar kan ik de tdf-102 vinden ? De 39778 had ik ook gevonden. Maar 15 euro voor paar sticketjes. Als je naar xray kijkt bv. Kost maar €5. Hoor het graag weer !
__________________ Kyosho V-one RRR with RB tj10 engine, Xray m18 pro, HPI Trophy 3.5cc & spektrum DX2S |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 december 2004 Locatie: Aalsmeer Leeftijd: 38
| Citaat:
__________________ Team Kyosho // Orion // Ko Propo // MuchMore | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 5 september 2009 Locatie: Berlstum. Leeftijd: 39
|
Ik heb hier nog een decalset liggen van een kyosho inferno kap. Alleen de ramen heb ik eruit gepakt en alle resterende kyoshostickers mag je van mij hebben. Het zijn een stuk of 20 stickers, van groot naar klein. Pm me je adres maar. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |