![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #586 (permalink) | ||
| Lid sinds: 12 maart 2011 Locatie: helmond Leeftijd: 26
| Citaat:
Als ik de rem nu indruk word de opening met het pijltje +-1mm groter en de roterende as gaat verder dicht staan. Citaat:
Op het moment dat ik een beetje gas geef draait de caburateur langzaam open en dan verdwijnt deze opening wel.Tot de caburateur nettjes open staat.
__________________ SummiT 2x2cel,E-MaXx Brushless,SlasH 4x4 Ultimate,RuStLeR vxl,BaNdiT vxl,ReVo 1/16, TaMiYa btcc,HpI RS4 3 EVO+,VoRza FluX Hp,LosI MiCrO CraWLer,LosI DeSerT TruCK. | ||
| | |
| | #587 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Bedankt allen voor de respons!!
__________________ SummiT 2x2cel,E-MaXx Brushless,SlasH 4x4 Ultimate,RuStLeR vxl,BaNdiT vxl,ReVo 1/16, TaMiYa btcc,HpI RS4 3 EVO+,VoRza FluX Hp,LosI MiCrO CraWLer,LosI DeSerT TruCK. | |
| | |
| | #588 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 mei 2010 Leeftijd: 31
| Citaat:
Moet niet met rem erop, omdat met rem en neutraal de gasschuif dicht moet staan!
__________________ Mugen: MBX6R OS + MBX6T OS | Hobao: Hyper TT-e | Schumacher: Cougar SV2 Pro | Sanwa M11X | |
| | |
| | #589 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
niet helemaal: Als de rem erop zit, dan moet het motortje gewoon stationair blijven lopen. Het is wel zo, dat als de motor stationair loopt, zonder dat de rem erop zit, de auto wel gewoon moet blijven staan en niet vanzelf gaat rijden.
__________________ http://www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #590 (permalink) |
|
Het weer word steeds beter dus binnekort maar weer is kijken. Ben ook benieuwt wat de 15c verschil doet met de afstelling. De laatste keer dat ik reed was het -3c.
__________________ SummiT 2x2cel,E-MaXx Brushless,SlasH 4x4 Ultimate,RuStLeR vxl,BaNdiT vxl,ReVo 1/16, TaMiYa btcc,HpI RS4 3 EVO+,VoRza FluX Hp,LosI MiCrO CraWLer,LosI DeSerT TruCK. |
| | |
| | #594 (permalink) |
| Lid sinds: 28 mei 2010 Locatie: eindhoven Leeftijd: 15
|
ik wil mijn force motor afstellen alleen moet ik hem laten rijden om de hoofdsproeier af te stellen?
__________________ -Protech pro max rs - double horse 9100-reely hotlander- kawasaki kx 85-savage 25 |
| | |
| | #595 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
Het is makkelijker als de auto stilstaat Maar zonder gekheid. De motor kan gewoon aanblijven om hem af te stellen. M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Spada 09, Madforce, Inferno GT, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #597 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
Probeer rustig te omschrijven wat je bedoelt, want ik snap het niet. M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Spada 09, Madforce, Inferno GT, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #598 (permalink) |
| Lid sinds: 28 mei 2010 Locatie: eindhoven Leeftijd: 15
|
als ik hem afstell dan trekt hij in het begin snel op en dan even later krijgt hij te veel benzine (komt niet op toeren) dan houd ik de wielen omhoog en geef vol gas dan komt hij op toeren en dan kan ik weer vrolijk verder rijden
__________________ -Protech pro max rs - double horse 9100-reely hotlander- kawasaki kx 85-savage 25 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |