![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 36
|
Hallo allemaal, Ik heb mij laatst laten vertellen dat Hpi met een 10cc wagen gaat uitkomen binnenkort, Iemand al iets vernomen ?
__________________ Traxxas Slayer Pro / Traxxas Slash vxl / Belt V2 / Tamiya tb-01 / Traxxas Stampede / Mini-z |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Van wie "weet" je dat ??
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 36
|
Hoorde het in een modelbouw winkel....had beloofd de naam niet te zeggen. Een vertegenwoordiger had het verteld. Schijnt wel spectaculair te worden.. Of het waar is weet ik natuurlijk niet...maaruh lijkt me wel leuk :P
__________________ Traxxas Slayer Pro / Traxxas Slash vxl / Belt V2 / Tamiya tb-01 / Traxxas Stampede / Mini-z |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Citaat:
Overigens zat ik daar er ook niet ver naast met mijn stelling van een mogelijke 6.5 tot 10cc motor.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
| ![]() Das we mooi... Even een noobish vraag, maar ik zie een ontsteking op vliegwiel ? dus gewoon euro 95 erin ?? Dat zou wel stoer zijn.....
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2011 Locatie: Belgium - Brugge Leeftijd: 20
|
Machtig !! Iemand idee van kostprijs?
__________________ http://zillion-modelbouw.jouwweb.nl/ HPI savage 3.5 - tamiya M-05 - Kyosho Pure Ten EP III |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 7 september 2010 Locatie: Oegstgeest Leeftijd: 19
|
Wow! Begrijp ik nu goed dat ze veel nitro's met een benzine motor gaan uitrusten of zelfs vervangen? Ze hadden er alleen wel even een andere koelkop op mogen zetten.
__________________ HPI Savage Z.28R HPI Firestorm 3.0 HPI MT2 .21 Max |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2011 Locatie: maasdam Leeftijd: 13
|
Ja maar ik denk dat nitro echt wel een keer ophoud! die nitro is echt zo duur maar zeker op een 1/8 kost benzine echt helemaal niks -.- Ik hoop dat het zo rond de 600/700 euro gaat kosten
__________________ - FG baja 2wd - rcrotterdam.nl - |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |